Komentarz do artykułu Forerunner 310 XT
- piciek
- Wyga
- Posty: 58
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 15:04
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Świdnica
Jeśli ci się nie pali to poczekaj do jakiejś większej biegowej imprezy (maraton, półmaraton), wtedy wystawiają się sprzedawcy sprzętu z bardzo konkurencyjnymi cenami. Przed Orlenem 310 XT można było kupić za 860-880 zł (nie pamiętam dokładnie).
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 654
- Rejestracja: 23 lis 2012, 18:53
- Życiówka na 10k: 48
- Życiówka w maratonie: 4:50
- Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy
Jeśli bez HR to w sumie cena nie powala.piciek pisze:Przed Orlenem 310 XT można było kupić za 860-880 zł (nie pamiętam dokładnie).
http://www.eazymut.pl/nawigacja-sportow ... 310xt.html
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 263
- Rejestracja: 22 maja 2013, 19:18
- Życiówka na 10k: 37:10
- Życiówka w maratonie: 3:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Chyba taniej nie znajdziesz
Z paskiem HRM 825zł
http://www.afgcomputers.pl/garmin-gps-f ... 49d007de35
Z paskiem HRM 825zł
http://www.afgcomputers.pl/garmin-gps-f ... 49d007de35
-
- Wyga
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 sie 2013, 10:23
- Życiówka na 10k: 38:18
- Życiówka w maratonie: 3:18:55
Należy jeszcze podkreślić, że eAzymut daje 3 lata gwarancji, co w przypadku tych urządzeń jest dość istotne.
- Ejdem
- Stary Wyga
- Posty: 212
- Rejestracja: 25 paź 2010, 19:05
- Życiówka na 10k: 48m15s
- Życiówka w maratonie: brak
Niby 825 ale + 25 za przesyłkę. Czyli 850. w eAzymut jest 930 z trzy letnią gwarancją. Będę zamawiać na początku mają. Chociaż będę w Warszawie to pójdę do Azymutu i może jakiś rabat uda się uzyskać
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 373
- Rejestracja: 26 mar 2013, 08:53
- Życiówka na 10k: 43:37
- Życiówka w maratonie: brak
Jak wygląda ten trzeci rok gwarancji w Azymucie? Sami to naprawiają?
Ogólnie jest z 310 bardzo zadowolony, jednak mam cały czas problemy z paskiem HRM. Aktualnie zareklamowałem drugi już pasek (zegarek mam rok) i czekam na dostawę z Garmina kolejnego, trzeciego. Stosowałem się do rad serwisu, a mimo to po kilku miesiącach czujnik wariuje. Czasami w trakcie tempowego treningu wskazanie spada do 110 bpm i tak sobie trwa, czasem potrafi wrócić do poprawnych wskazań. Przy lekkich treningach problem występował dużo rzadziej. Mam wrażenie, żę problem pojawia się w przypadku mocniejszego pocenia, ale może tak mi się tylko wydaje.
Jakie są wasze opinie o pasku?
Ogólnie jest z 310 bardzo zadowolony, jednak mam cały czas problemy z paskiem HRM. Aktualnie zareklamowałem drugi już pasek (zegarek mam rok) i czekam na dostawę z Garmina kolejnego, trzeciego. Stosowałem się do rad serwisu, a mimo to po kilku miesiącach czujnik wariuje. Czasami w trakcie tempowego treningu wskazanie spada do 110 bpm i tak sobie trwa, czasem potrafi wrócić do poprawnych wskazań. Przy lekkich treningach problem występował dużo rzadziej. Mam wrażenie, żę problem pojawia się w przypadku mocniejszego pocenia, ale może tak mi się tylko wydaje.
Jakie są wasze opinie o pasku?
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 654
- Rejestracja: 23 lis 2012, 18:53
- Życiówka na 10k: 48
- Życiówka w maratonie: 4:50
- Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy
Ten pierwszy HRM3 od samego początku zachowywał się nieprawidłowo? Pytam w sumie z ciekawości, bo od czasu, jak wymienili mi uszkodzony HRM2 na 3, to nie mam z nim najmniejszych problemów. Minęło jakieś 4 miesiące od tej wymiany. Bardzo go sobie chwalę także za to, że w przeciwieństwie do HRM2 nic mnie nie obciera. Wcześniej musiałem oklejać się plastrem przed treningiem.trucho pisze:Pierwszy to był HRM2, drugi HRM3, trzeci pewnie też będzie HRM3
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 654
- Rejestracja: 23 lis 2012, 18:53
- Życiówka na 10k: 48
- Życiówka w maratonie: 4:50
- Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy
Mój poprzedni pasek działał dość długo zupełnie poprawnie ale po roku zaczęły się pojawiać bardzo dziwne wskazania, przerwy itp. Byłem przekonany, że to po prostu kończy się bateria. Jednak po wymianie na nową i na 100% sprawną (sprawdzałem kilka) przestał reagować na cokolwiek i nawet nie był wykrywany przez zegarek.Ejdem pisze:Z jakiego powodu wymienili Wam paski? Co było powodem złożenia reklamacji?
Serwis nie robił żadnego problemu. Bardzo szybko dostałem nowy HRM3.
-
- Wyga
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 sie 2013, 10:23
- Życiówka na 10k: 38:18
- Życiówka w maratonie: 3:18:55
Ja użytkuję Garmina z paskiem HRM3 od sierpnia zeszłego roku, od tamtej pory zrobione 182 godziny treningów i żadnych problemów ani z paskiem ani baterią, która nie była jeszcze wymieniana od nowości.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 373
- Rejestracja: 26 mar 2013, 08:53
- Życiówka na 10k: 43:37
- Życiówka w maratonie: brak
Zatem mam pecha.Ejdem pisze:Z jakiego powodu wymienili Wam paski? Co było powodem złożenia reklamacji?
W obydwu przypadkach problem w zasadzie taki sam. Tzn. po pewnym czasie czujnik zaczął fałszować wskazania. Np. robiąc trening w drugim zakresie np. pokazywał 110 bpm, w od jakiegoś 3-6 km pokazywał 90 po czym wrócił do poprawnych wskazań. Zmiana bateri nic nie pomogła. Nawet kupiłem żel do ultrasonografu by sprawdzić czy pomoże, ale nic nie dało. Wysłałem do serwisu Garmina linki z Connect i powiedzieli, że wyślą mi czujnik raz jeszcze.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 2262
- Rejestracja: 15 maja 2010, 23:49
Jedyny, prawidlowo działający pasek pomiaru tętna to ten który posiada z dwóch stron, parciane wstawki. Wymiana baterii, nie ma sensu. Wymiany paska można dokonać informując serwis, że daje złe wskazania, pod warumkiem, że jest w okresie gwarancji lub w okresie rękoimi. Złe wskazania spowodowane jest gromadzeniem ładunków elektrostatyczych które zaburzają pracę elektrod. W okresie jesienno-zimowym, problem jest większy ponieważ ciuchy bardziej przylegają do ciała i zwiększa się tarcie. Jeżeli pasek/zagarek jest po gwarancji, nowy kosztuje ok. 240 pln.
008004412454 - tel na infolinię. Telefon tam ma sens jeżeli użytkownik wie, że sprzęt jest w okresie gwarancji/rękimi. Koniecznie dzwoniąc należy mieć spisany numer fabryczny.
Kupując należy uważać aby Wam nie pocisneli starego modelu paska. Jeżeli się nie mylę to te nowe, numer katalogowy mają z końcówką 03.
008004412454 - tel na infolinię. Telefon tam ma sens jeżeli użytkownik wie, że sprzęt jest w okresie gwarancji/rękimi. Koniecznie dzwoniąc należy mieć spisany numer fabryczny.
Kupując należy uważać aby Wam nie pocisneli starego modelu paska. Jeżeli się nie mylę to te nowe, numer katalogowy mają z końcówką 03.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 305
- Rejestracja: 19 sty 2013, 20:04
- Życiówka na 10k: 43:52
- Życiówka w maratonie: 3:59:06
- Lokalizacja: Warszawa
Mojemu znajomemu na 3 roku gwarancji Azymut wymienił uszkodzoną 305 na nową 310 (bez słowa - 305 nie była już dostępna)trucho pisze:Jak wygląda ten trzeci rok gwarancji w Azymucie? Sami to naprawiają?
Ja mam HRM3 i używam go od ok. pół roku. Bez zastrzeżeń. Jest idealnie.trucho pisze:Jakie są wasze opinie o pasku?
Jedyne wariactwa jakie wyczynia to gdy jest zbyt suchy na początku (zazwyczaj gdy założę dobrze zwilżony, ale zaczynam biec dopiero za 15-20 minut).
Wtedy szaleje w górę. Ale gdy tylko się spocę to robi się dobrze.
Jak od początku dobrze zwilżę i od razu zaczynam biec to jest OK.