FOR PRO i towar którego nie było ...
- FORPROpl
- Rozgrzewający Się 
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 sty 2014, 21:03
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Kolaj pisze:no było, bo jak widać, czasem trzeba sprawę naglosnic żeby dojść do takiego zakończenia.krzys1001 pisze:I było wieszać psy na sklepie??:-)
kolaj taka interwencja nie była potrzebna
 wystarczyłoby żeby klient napisał do Nas. Fakt powinniśmy to załatwić na miejscu, niestety wyszło inaczej.
 wystarczyłoby żeby klient napisał do Nas. Fakt powinniśmy to załatwić na miejscu, niestety wyszło inaczej.Wnioski wyciągnięte

Jedyny w Polsce sklep z panelem pogodowym dopasowującym ubrania do pogody w twoim mieście! http://www.forpro.pl
Aplikacja doboru obuwia dla biegaczy: http://www.forpro.pl/dobieraniebutow
						Aplikacja doboru obuwia dla biegaczy: http://www.forpro.pl/dobieraniebutow
- 
				Qba Krause
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 11474
- Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:31
bardzo dobre zakończenie 
            
			
									
									
						
- jedz_budyn
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 1881
- Rejestracja: 28 sie 2013, 12:09
- Życiówka na 10k: 46:45
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Bieruń
To ja też chcę te buty za 249 zł 
            
			
									
									
						
- 
				Kolaj
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 654
- Rejestracja: 23 lis 2012, 18:53
- Życiówka na 10k: 48
- Życiówka w maratonie: 4:50
- Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy
Ok, dla mnie wyjaśnienie wystarczające i zamykające sprawę. Dziękuję i pozdrawiam!FORPROpl pisze: kolaj taka interwencja nie była potrzebnawystarczyłoby żeby klient napisał do Nas. Fakt powinniśmy to załatwić na miejscu, niestety wyszło inaczej.
Wnioski wyciągnięte
- 
				krzys1001
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 1469
- Rejestracja: 04 lut 2014, 10:53
- Życiówka na 10k: 00:37:35
- Życiówka w maratonie: 02:58:32
Sznurówek też bym przez neta nie kupował i to nie tylko u nich...Juannita pisze:Druga wpadka na tak dużym forum biegowym z rzędu - nic dziwnego, że dla odmiany zachowali się PROkliencko. Ale ja bym u nich przez neta nie kupiła nawet sznurówek.
- 
				Jurek z Lasu
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 1374
- Rejestracja: 08 maja 2009, 08:32
Zakładając ten wątek chciałem porozmawiać o standardach sprzedaży w naszych sklepach internetowych na przykładzie mojej przygody ze sklepem FOR PRO. Dużo się mówi na ten temat w kontekście sprzedaży na zachodzie Europy, w USA. Wywiązała się ciekawa dyskusja, dużo nowych rzeczy dowiedzieliśmy się w tym temacie. 
Od 20 lat pracuję w handlu; obsługuję handel detaliczny i hurtowy, zajmuję się też rozpatrywaniem reklamacji. Wiem że człowiek który pracuje ma prawo się mylić. To ludzka rzecz – pomyłka. Wszyscy podlegamy tym prawom. Miałem do czynienia z różnymi reklamacjami; część z nich wynikała z niewiedzy klienta, część z niewiedzy sprzedawcy, część z niewiedzy jednego i drugiego, część z wady towaru obciążając producenta. Z doświadczenia jednak wiem że obstawanie do końca przy swoim zdaniu (nawet jeśli masz 99% racji nie jest dobre). Dlaczego? Bowiem jest zawsze ten 1%.
Czasami wydaje mi się to dziwne ale mając 100% rację wyszukiwałem kompromisu i przedstawiałem oferty.
Wiem bowiem, że klienta stracić jest bardzo łatwo, natomiast zyskać – przeciwnie.

Jestem miło zaskoczony stanowiskiem sklepu FOR-PRO. W moich oczach firma podniosła standard sprzedaży na wysoki poziom. Z drugiej strony sądzę, że fora publiczne o niebo lepiej oddają wiarygodność sprzedawcy niż reklamy w mediach. Dlatego też dziękuję redaktorowi naczelnemu - Adamowi Klein za stworzenie platformy w celu wymiany opinii jaką jest to forum. Wiem też że najwięcej klientów (stałych klientów) ma się gdy robią u nas zakupy kolejny raz, bo byli już wcześniej i wyszli zadowoleni.
Pamiętacie te kwoty zwrotu za przesyłkę o których dyskutowaliśmy? Czy to ma być 17 zł w jedną stronę, czy 34 zł – w dwie? Sklep wypłacił mi 34 zł zwrotu za przesyłkę. Drugą przesyłkę z właściwymi butami i koszulką - przesłał gratis (zapłaciłem tylko za towar – 249 zł). Dorzucił zatem do puli kolejne 17 zł. Razem w puli mamy zatem 51 zł.
W związku z tym że FOR-PRO wysoko podnieśli poprzeczkę postanowiłem dotrzymać im kroku i choć trochę za nimi nadążyć.

Na koniec chciałbym pozdrowić wszystkich pracowników sklepu.
            
			
									
									
						Od 20 lat pracuję w handlu; obsługuję handel detaliczny i hurtowy, zajmuję się też rozpatrywaniem reklamacji. Wiem że człowiek który pracuje ma prawo się mylić. To ludzka rzecz – pomyłka. Wszyscy podlegamy tym prawom. Miałem do czynienia z różnymi reklamacjami; część z nich wynikała z niewiedzy klienta, część z niewiedzy sprzedawcy, część z niewiedzy jednego i drugiego, część z wady towaru obciążając producenta. Z doświadczenia jednak wiem że obstawanie do końca przy swoim zdaniu (nawet jeśli masz 99% racji nie jest dobre). Dlaczego? Bowiem jest zawsze ten 1%.
Czasami wydaje mi się to dziwne ale mając 100% rację wyszukiwałem kompromisu i przedstawiałem oferty.
Wiem bowiem, że klienta stracić jest bardzo łatwo, natomiast zyskać – przeciwnie.
Jestem miło zaskoczony stanowiskiem sklepu FOR-PRO. W moich oczach firma podniosła standard sprzedaży na wysoki poziom. Z drugiej strony sądzę, że fora publiczne o niebo lepiej oddają wiarygodność sprzedawcy niż reklamy w mediach. Dlatego też dziękuję redaktorowi naczelnemu - Adamowi Klein za stworzenie platformy w celu wymiany opinii jaką jest to forum. Wiem też że najwięcej klientów (stałych klientów) ma się gdy robią u nas zakupy kolejny raz, bo byli już wcześniej i wyszli zadowoleni.
Pamiętacie te kwoty zwrotu za przesyłkę o których dyskutowaliśmy? Czy to ma być 17 zł w jedną stronę, czy 34 zł – w dwie? Sklep wypłacił mi 34 zł zwrotu za przesyłkę. Drugą przesyłkę z właściwymi butami i koszulką - przesłał gratis (zapłaciłem tylko za towar – 249 zł). Dorzucił zatem do puli kolejne 17 zł. Razem w puli mamy zatem 51 zł.
W związku z tym że FOR-PRO wysoko podnieśli poprzeczkę postanowiłem dotrzymać im kroku i choć trochę za nimi nadążyć.

Na koniec chciałbym pozdrowić wszystkich pracowników sklepu.
- 
				Jurek z Lasu
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 1374
- Rejestracja: 08 maja 2009, 08:32
Myślę że poruszasz się w płaszczyźnie stereotypów; Więcej zyskasz i zdobędziesz lepsze doświadczenia i przyjaciół kreując rzeczywistość.Juannita pisze:Druga wpadka na tak dużym forum biegowym z rzędu - nic dziwnego, że dla odmiany zachowali się PROkliencko. Ale ja bym u nich przez neta nie kupiła nawet sznurówek.
Pozdrawiam. Jurek.
- 
				Qba Krause
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 11474
- Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:31
lubię nasze forum 
            
			
									
									
						
- Johnny Żuberek
- Zaprawiony W Bojach 
- Posty: 783
- Rejestracja: 02 gru 2013, 15:47
- Życiówka na 10k: 49:18
- Życiówka w maratonie: DNF
- Lokalizacja: Mogilany
- Kontakt:
Świetny pomysł z tą darowizną, Jurku 
Psiaki z moich stron się ucieszą
            
			
									
									
Psiaki z moich stron się ucieszą

PB: 1000m - 3:54,7 * 5k - 24:01 * 10k - 49:18 * HM - 2:02:26
ZCZASODYSTANSEMZMAGACTWO *** POCHWAŁOZJEBKOPORADNIA *** STARE_DZIEJE *** STARA_KOMENTOWNIA

						ZCZASODYSTANSEMZMAGACTWO *** POCHWAŁOZJEBKOPORADNIA *** STARE_DZIEJE *** STARA_KOMENTOWNIA


 


 
 







