Jak zorganizować bieg?
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 lip 2013, 20:34
- Życiówka na 10k: 48.18
- Życiówka w maratonie: brak
Witam, chciałbym zorganizować bieg mający na celu upamiętnienie śmierci mojej koleżanki, która przegrała walkę z chorobą nowotworową. Mam do was prośbę o podzielenie się własnym doświadczeniem w organizacji biegów publicznych. Bieg miałby odbyć się pod patronatem fundacji, której zostaną przekazane zebrane środki. Bieg miałby odbyć się na terenie jednego z obiektów sportowych na terenie miasta, a uczestnikami byliby pracownicy firmy, w której obecnie pracuję. Szacowana liczba uczestników 100-400. Chciałbym dowiedzieć się wszystkich podstaw o organizacji, między innymi: jakie instytucje trzeba powiadomić o odbywanym biegu, jak sprawa wygląda od strony medycznej? Czy trzeba zapewnić opiekę lekarską? Fundacja, która przyłączy się do organizacji biegu ma pewne obawy o odpowiedzialność za uczestników. Jak wygląda kwestia ubezpieczeń od wypadków? I prośba o swoiste ABC podstaw tworzenia biegu publicznego na podstawie waszych doświadczeń. O czym należy pamiętać? Jakie są największe błędy? I jak zabezpieczyć taką imprezę na wypadek zdarzeń losowych? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi, każda nawet najmniejsza podpowiedź jest dla mnie bardzo cenna!!
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 685
- Rejestracja: 17 lis 2012, 17:46
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Poznań
-
- Wyga
- Posty: 129
- Rejestracja: 11 cze 2013, 12:15
- Życiówka na 10k: 0:49:30
- Życiówka w maratonie: 4:38:02
- Lokalizacja: Nowy Wiśnicz