Rzeczywiście, zadzwoniłem do obsługi technicznej i jestem pod wielkim wrażeniem tego jak "stoją frontem do klienta". Chciałem zapłacić za wymianę - obecnie cenią sobie 372,38zł czyli bardzo mało jak za nowy zegarek z dwuletnią gwarancją. Nie potrzebują żadnych dokumentów - tylko zegarek. W dodatku jak podałem numer seryjny to pan mnie poinformował że z przyjemnością wymienią mi go za darmo bo z numeru wynika że on był wyprodukowany mniej niż dwa lata temu! :D Słowem jeszcze jestem pod wrażeniem poziomu obsługi - a już myślałem że będę kupował nowy...
Jutro wracam do kraju i w poniedziałek spróbuję to załatwić bo i tak niedaleko ich biura jeżdżę do pracy. Możliwe że nawet od ręki wymienią chociaż tego nie gwarantują ale i tak jest super bo za darmo wyślą mi go do domu kurierem jak nie da rady od ręki wymienić. Mam nadzieję że na Półmaraton Warszawski będę już miał nowego "gremlina"
