hassy pisze:To oczywiście mój jednostkowy, prywatny przypadek.
Dziękujemy za komentarz i docenienie jakości naszej obsługi.
Chciałbym króciutko powiedzieć coś o naszej polityce reklamacyjnej. Mogę zapewnić, że jako sklep uznajemy wszystkie reklamacje, w których wystąpiła wada ukryta lub niezgodność z towaru z umową. I tu kończy się nasza odpowiedzialność o czym mówi rzeczona ustawa.
W Polsce buty są najczęściej reklamowanym towarem, widzimy to też w naszej działalności. Uznajemy pozytywnie te reklamacje, które należy, a w wątpliwych sytuacjach interpretując okoliczności na korzyść klienta. Niestety nie jesteśmy w stanie uznawać wszystkich zgłoszonych do nas reklamacji. Nie jesteśmy wielką firmą typu Decathlon, który oszczędza na fachowej obsłudze w sklepach, ale za to daje swobodę reklamacyjną… oni po prostu mają inny model biznesowy. Klient musi sobie dobrać buty bez wiarygodnej porady, ale za to może je dość łatwo zareklamować.
My jako ERGO, w obsłudze klienta chcemy wyróżniać się kompetencją i jakością (cieszę się, że zostało to zauważone!) - podczas rozpatrywania reklamacji postępujemy w imię tych samych wartości.