Ścieżki Biegowe - Lublin
- buddha
- Wyga
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 kwie 2011, 16:21
- Życiówka na 10k: 38:58
- Życiówka w maratonie: 3 h 12 min
- Lokalizacja: Lublin
Też mnie zdziwiła prędkość maksymalna. Nie wiem skąd się wzięła tym bardziej że na wykresie prędkości wcale nie widzę takiej górki. Ale cóż to tylko urządzenie. Piwo to generalnie dobry pomysł. Nie wiem jeszcze jak pracuje w piątek. Napisze na priva koło środy. Pozdro
-
- Wyga
- Posty: 82
- Rejestracja: 30 maja 2010, 21:52
Uwaga Członkowie Lubelskiego Stowarzyszenia Biegowego!
Zapraszamy wszystkich na Walne Zgromadzenie LSB.
Termin: czwartek 30 czerwca 2011 o godz. 18:00 (I-szy termin)
oraz 18:30 (II-gi termin)
Miejsce: U Ewy (jeśli ktoś nie ma adresu to prosze dać znać na pw)
Tematy do omówienia:
1. Wybór Logo dla Lubelskiego Stowarzyszenia Biegowego.
2. Plan dalszych działań Stowarzyszenia.
3. Sprawy bieżące.
Pozdrawiam,
Zbyszek
PS Przypominam, że wciąż można głosować na najlepsze Logo - szczegóły na: bieganie.lublin.pl
Zapraszamy wszystkich na Walne Zgromadzenie LSB.
Termin: czwartek 30 czerwca 2011 o godz. 18:00 (I-szy termin)
oraz 18:30 (II-gi termin)
Miejsce: U Ewy (jeśli ktoś nie ma adresu to prosze dać znać na pw)
Tematy do omówienia:
1. Wybór Logo dla Lubelskiego Stowarzyszenia Biegowego.
2. Plan dalszych działań Stowarzyszenia.
3. Sprawy bieżące.
Pozdrawiam,
Zbyszek
PS Przypominam, że wciąż można głosować na najlepsze Logo - szczegóły na: bieganie.lublin.pl
- Radek1967
- Wyga
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 kwie 2011, 16:28
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
A nie dało by się w innym terminie?. Ja w tym czasie niestety jestem zajęty a z chęcią bym wziął udział w dyskusji
Radek
Radek
Jeśli chcesz pobiegać przebiegnij milę. Jeśli chcesz doświadczyć nowego życia przebiegnij maraton
- emstol
- Dyskutant
- Posty: 30
- Rejestracja: 15 sie 2009, 12:37
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Niestety mnie też nie będzie - wiecie, zajęcia pozalekcyjne
-
- Wyga
- Posty: 82
- Rejestracja: 30 maja 2010, 21:52
Walne Zgromadzenie odbyło się.
1. W kwestii logo - w związku z niską frekwencją decyzja o przyjęciu logo nie zapadła. Wybór został odłożony do września 2011 (kiedy zostanie prawdopodobnie zwołane kolejne Walne Zgromadzenie). Do tego czasu można wciąż głosować na upatrzone typy. Dotychczas najwięcej głosów zdobyły propozycje nr 4 i 20 oraz 13 i 32. Zapraszam do dalszego głosowania, ewentualnego nadsyłania propozycji. Szczegóły na: http://bieganie.lublin.pl/documents/show/1
2. Jesienią chcemy zorganizować bieg na orientację, planujemy organizację wspólnych wyjazdów na zawody (np. padła i została zaaprobowana przez obecnych propozycja wyjazdu 2 października na "Biegniej Warszawo"). Zainteresowanie jest też organizacją biegu z cyklu Grand Prix Polski Środkowo-Wschodniej.
Podjęty został również temat koszulek dla członków Stowarzyszenia, bez ostatecznych ustaleń.
Michale, Radku, pozostali członkowie - liczę, że kolejnym razem uda się uzgodnić optymalny termin.
Pozdrawiam,
Zbyszek
1. W kwestii logo - w związku z niską frekwencją decyzja o przyjęciu logo nie zapadła. Wybór został odłożony do września 2011 (kiedy zostanie prawdopodobnie zwołane kolejne Walne Zgromadzenie). Do tego czasu można wciąż głosować na upatrzone typy. Dotychczas najwięcej głosów zdobyły propozycje nr 4 i 20 oraz 13 i 32. Zapraszam do dalszego głosowania, ewentualnego nadsyłania propozycji. Szczegóły na: http://bieganie.lublin.pl/documents/show/1
2. Jesienią chcemy zorganizować bieg na orientację, planujemy organizację wspólnych wyjazdów na zawody (np. padła i została zaaprobowana przez obecnych propozycja wyjazdu 2 października na "Biegniej Warszawo"). Zainteresowanie jest też organizacją biegu z cyklu Grand Prix Polski Środkowo-Wschodniej.
Podjęty został również temat koszulek dla członków Stowarzyszenia, bez ostatecznych ustaleń.
Michale, Radku, pozostali członkowie - liczę, że kolejnym razem uda się uzgodnić optymalny termin.
Pozdrawiam,
Zbyszek
- Piotr Kitliński
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 480
- Rejestracja: 21 mar 2008, 13:45
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
KALENDARZ BIEGÓW W RAMACH XIX GRANG PRIX POLSKI ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ 2011 przedstawia się tak:
4 WRZEŚNIA- II Bieg Gotów - 10 km - Masłomęcz - Hrubieszów
25 WRZEŚNIA- XXI Bieg UNII HORODELSKIEJ - 21,195k - Horodło Hrubieszów
2 PAŹDZIERNIK - XXIII Bieg po Ziemi Biłgorajskiej - 8km - Biłgoraj
11 LISTOPADA - XXII Ogólnopolski Bieg Niepodległości - 5km - Puławy
Na naszych ziemiach ja polecam jeszcze Bieg Jezior który powinien odbyć się 7 sierpnia na trasie Łukcze - Krasne na dystansie ok. 3,5km.
Tak jak Zbyszek napisł na wszystkie te zawody moglibyśmy się organizować wynajmując busa lub tak jak dotychczas umawiać się własnymi samochaodami. Ja osobiście polecam jeszcze jedną imrezę w stolicy "Biegnij Warszawo" 2 października 10km. Wsępnie dowiadywałem się co do przejazdu 700zł za busa 17 osobowego.Koszt wyjazdu do podziału na ilość osób zainteresowanych wyjazdem (w przypadku wolnych miejsc również dla kibiców). Zestaw startowu to koszt 60zł (w tym koszulka z długim rękawem) dodatkowo za ok 30 zł można dokupić koszulkę z krótkim rękawem (wszystko NIKE). Więcej informacji na http://www.biegnijwarszawo.pl/ .
Gdyby ktoś był zainteresowany to proszę o odzew lub rozmowę na Ścieżkach Biegowych. Jutro będę na pewno (mam zrobić 16/17 km - może do lasu ze ścieżki).
Pozdrawiam Piotr Kitliński
4 WRZEŚNIA- II Bieg Gotów - 10 km - Masłomęcz - Hrubieszów
25 WRZEŚNIA- XXI Bieg UNII HORODELSKIEJ - 21,195k - Horodło Hrubieszów
2 PAŹDZIERNIK - XXIII Bieg po Ziemi Biłgorajskiej - 8km - Biłgoraj
11 LISTOPADA - XXII Ogólnopolski Bieg Niepodległości - 5km - Puławy
Na naszych ziemiach ja polecam jeszcze Bieg Jezior który powinien odbyć się 7 sierpnia na trasie Łukcze - Krasne na dystansie ok. 3,5km.
Tak jak Zbyszek napisł na wszystkie te zawody moglibyśmy się organizować wynajmując busa lub tak jak dotychczas umawiać się własnymi samochaodami. Ja osobiście polecam jeszcze jedną imrezę w stolicy "Biegnij Warszawo" 2 października 10km. Wsępnie dowiadywałem się co do przejazdu 700zł za busa 17 osobowego.Koszt wyjazdu do podziału na ilość osób zainteresowanych wyjazdem (w przypadku wolnych miejsc również dla kibiców). Zestaw startowu to koszt 60zł (w tym koszulka z długim rękawem) dodatkowo za ok 30 zł można dokupić koszulkę z krótkim rękawem (wszystko NIKE). Więcej informacji na http://www.biegnijwarszawo.pl/ .
Gdyby ktoś był zainteresowany to proszę o odzew lub rozmowę na Ścieżkach Biegowych. Jutro będę na pewno (mam zrobić 16/17 km - może do lasu ze ścieżki).
Pozdrawiam Piotr Kitliński
- Radek1967
- Wyga
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 kwie 2011, 16:28
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
No i mamy jeszcze XII Bieg Sapiehów 6 sierpnia, 15 km do pokonania.
W tym roku w wyjątkowych okolicznościach gdyż wieś/miasto obchodzi 500 lecie nadania praw miejskich.
W tym roku w wyjątkowych okolicznościach gdyż wieś/miasto obchodzi 500 lecie nadania praw miejskich.
Jeśli chcesz pobiegać przebiegnij milę. Jeśli chcesz doświadczyć nowego życia przebiegnij maraton
- xedi69
- Wyga
- Posty: 105
- Rejestracja: 24 lis 2007, 13:52
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Lublin
Jeśli chodzi o wynajem busa, to i ja się wstępnie mogę zorientować, nawet takiego z 26-oma miejscami, jeśli się nie mylę. Kilka do mnie przyjeżdża się tankować do pracy.
Myślałem o nowych projektach logo.
Z tego co pamiętam ze wczorajszego spotkania to:
1. Nie musi być herbu Lublina.
2. Nie musi być pełnej nazwy: Lubelskie Stowarzyszenie Biegowe
3. Może być dowolny układ pierwszych liter czyli: LSB
4. Musi się podobać, przynajmniej większości.
Tak sobie dziś trochę przeszperałem moje czcionki i coś nowego wymyśliłem:
A2 i D3 mogą przypominać bieżnię.
C2 każda z liter jest zbudowana z jednej linii.
A1 i D4 ta sama czcionka i przypominają mi trochę logo NB.
B3 to dla mnie czcionka budowlana, ale b.dobrze nadaje się na szablon do malowania logo na asfalcie, ścianach budynku itd.
Poproszę o jakieś sugestie, uwagi, upodobania.
Myślałem o nowych projektach logo.
Z tego co pamiętam ze wczorajszego spotkania to:
1. Nie musi być herbu Lublina.
2. Nie musi być pełnej nazwy: Lubelskie Stowarzyszenie Biegowe
3. Może być dowolny układ pierwszych liter czyli: LSB
4. Musi się podobać, przynajmniej większości.
Tak sobie dziś trochę przeszperałem moje czcionki i coś nowego wymyśliłem:
A2 i D3 mogą przypominać bieżnię.
C2 każda z liter jest zbudowana z jednej linii.
A1 i D4 ta sama czcionka i przypominają mi trochę logo NB.
B3 to dla mnie czcionka budowlana, ale b.dobrze nadaje się na szablon do malowania logo na asfalcie, ścianach budynku itd.
Poproszę o jakieś sugestie, uwagi, upodobania.
Pozdrawiam Robert.
- Piotr Kitliński
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 480
- Rejestracja: 21 mar 2008, 13:45
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Mój tato przypomniał mi jeszcze o jednym, chyba najciekawszym a napewno najtrudniejszym z biegów jaki rozgrywa się na Lubelszczyźnie DZIECI ZAMOJSZCZYZNY. Bieg rozgrywany jest przez kilka dni 31.08 - 3.09.2011 r. a jego pełna nazwa to: XXV Czteroetapowy Bieg Pokoju Pamięci Dzieci Zamojszczyzny. W sumie do pokonania 100km. Informacje do zapoznania się na stronie: http://www.osir.zamosc.pl/news.php (na stronie głównej z prawej strony).
Pozdrawiam Piotr Kiliński
Ja niestety do tego biegu "jeszcze w tym roku" się nie porywam.
Pozdrawiam Piotr Kiliński
Ja niestety do tego biegu "jeszcze w tym roku" się nie porywam.
- Piotr Kitliński
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 480
- Rejestracja: 21 mar 2008, 13:45
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
JESZCZE JEDEN BIEG (znaleziony przez mojego tatę).
BLUSOBIEGI SŁAWSKIE-10Km Sława-Radzyń 9 lipca 2011r.
Start dzieci godz.13.00
Start biegu głównego godz.14.00
1. Organizatorzy:
Stowarzyszenie Las Woda & Blues, OW Wratislavia, Burmistrz Miasta Sława
2. Sponsor Główny:
Firma Remontowo-Budowlana Jacek Łapiński, OW Wratislavia w Radzyniu
3. Cel:
Popularyzacja biegania jako czynnej formy wypoczynku, zaszczepienie zdrowego stylu życia poprzez uprawianie sportu, ukazanie piękna Pojezierza Sławskiego.
4. Miejsce zawodów:
Start i meta przy ośrodku wypoczynkowym Wratislavia w Radzyniu przy ul. Słonecznej 49, Biuro zawodów czynne będzie w dniu zawodów od dodz.10.00 do godz. 13.30, gdzie nastąpi weryfikacja uczestników.
5. Kategorie wiekowe:
Dzieci:
7-8 lat - 400m, za I, II i III miejsce medale,
9-10 lat- 400m,
11-13 lat- 1500(dystans)
14-15 lat- 3000(dystans)
Kategorie wiekowe biegu głównego 10 km kobiety i mężczyźni:
16-29 lat- I, II, III, IV, V miejsce â nagroda pieniężna,
30-39 lat- jw.
40-49 lat- jw.
50-59 lat â jw.
60 i powyżej â jw.
6. Zgłoszenia i opłata startowa:
Zgłoszenia do dnia 8 lipca 2011r., pisemne na adres Stowarzyszenie Las Woda& Blues ul. Słoneczna 49, 67-410 Sława-Radzyń lub drogą elektroniczną na adres: stowarzyszenie@laswodablues.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub info@wratislavia.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Opłatę w kwocie 20zł, do dnia 30 czerwca 2011r., należy uiścić na konto Stowarzyszenia Las Woda& Blues Bank Spółdzielczy we Wschowie o/Sława
06 8669 0001 2009 0090 8915 0001 tytułem: Imię i Nazwisko- bieg sławski. Po tym terminie oraz w dniu zawodów opłata startowa wynosić będzie 30zł.
Dowód wpłaty należy okazać przy weryfikacji uczestników w dniu zawodów. W razie rezygnacji opłata startowa nie podlega zwrotowi.
7. Sprawy organizacyjne:
Opłata startowa Blusobiegu Sławskiego 2011r., dla zgłoszonych w terminie gwarantuje ciepły posiłek po biegu.
Trasa biegu ( trzy pętle) prowadzić będzie drogami leśnymi utwardzonymi oraz drogą asfaltową przy ograniczonym ruchu pojazdów.
Zawody odbędą się bez względu na pogodę.
Ostateczna interpretacja regulaminu oraz rozstrzyganie sporów należy do organizatora.
Imprezie towarzyszyć będzie znakomita oprawa muzyczna. Wystąpią znane zespoły bluesowe.
Gwarantujemy wspaniałą zabawę aż do białego rana.
Na terenie ośrodka funkcjonować będzie zaplecze gastronomiczne.
Możliwość rezerwacji noclegu w OW Wratislavia â http://www.wratislavia.pl., e-mail info@wratislavia.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . , tel.68 356 60 16, kom: 501 523 997, 501 523 998. Regulamin, komunikaty organizacyjne oraz wyniki końcowe biegu dostępne będą na stronie. Szczegółowych informacji udziela Jacek Łapiński- dyrektor biegu- tel: 501 588 070, http://www.LasWodaBlues.pl
Piotr Kitliński
BLUSOBIEGI SŁAWSKIE-10Km Sława-Radzyń 9 lipca 2011r.
Start dzieci godz.13.00
Start biegu głównego godz.14.00
1. Organizatorzy:
Stowarzyszenie Las Woda & Blues, OW Wratislavia, Burmistrz Miasta Sława
2. Sponsor Główny:
Firma Remontowo-Budowlana Jacek Łapiński, OW Wratislavia w Radzyniu
3. Cel:
Popularyzacja biegania jako czynnej formy wypoczynku, zaszczepienie zdrowego stylu życia poprzez uprawianie sportu, ukazanie piękna Pojezierza Sławskiego.
4. Miejsce zawodów:
Start i meta przy ośrodku wypoczynkowym Wratislavia w Radzyniu przy ul. Słonecznej 49, Biuro zawodów czynne będzie w dniu zawodów od dodz.10.00 do godz. 13.30, gdzie nastąpi weryfikacja uczestników.
5. Kategorie wiekowe:
Dzieci:
7-8 lat - 400m, za I, II i III miejsce medale,
9-10 lat- 400m,
11-13 lat- 1500(dystans)
14-15 lat- 3000(dystans)
Kategorie wiekowe biegu głównego 10 km kobiety i mężczyźni:
16-29 lat- I, II, III, IV, V miejsce â nagroda pieniężna,
30-39 lat- jw.
40-49 lat- jw.
50-59 lat â jw.
60 i powyżej â jw.
6. Zgłoszenia i opłata startowa:
Zgłoszenia do dnia 8 lipca 2011r., pisemne na adres Stowarzyszenie Las Woda& Blues ul. Słoneczna 49, 67-410 Sława-Radzyń lub drogą elektroniczną na adres: stowarzyszenie@laswodablues.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub info@wratislavia.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Opłatę w kwocie 20zł, do dnia 30 czerwca 2011r., należy uiścić na konto Stowarzyszenia Las Woda& Blues Bank Spółdzielczy we Wschowie o/Sława
06 8669 0001 2009 0090 8915 0001 tytułem: Imię i Nazwisko- bieg sławski. Po tym terminie oraz w dniu zawodów opłata startowa wynosić będzie 30zł.
Dowód wpłaty należy okazać przy weryfikacji uczestników w dniu zawodów. W razie rezygnacji opłata startowa nie podlega zwrotowi.
7. Sprawy organizacyjne:
Opłata startowa Blusobiegu Sławskiego 2011r., dla zgłoszonych w terminie gwarantuje ciepły posiłek po biegu.
Trasa biegu ( trzy pętle) prowadzić będzie drogami leśnymi utwardzonymi oraz drogą asfaltową przy ograniczonym ruchu pojazdów.
Zawody odbędą się bez względu na pogodę.
Ostateczna interpretacja regulaminu oraz rozstrzyganie sporów należy do organizatora.
Imprezie towarzyszyć będzie znakomita oprawa muzyczna. Wystąpią znane zespoły bluesowe.
Gwarantujemy wspaniałą zabawę aż do białego rana.
Na terenie ośrodka funkcjonować będzie zaplecze gastronomiczne.
Możliwość rezerwacji noclegu w OW Wratislavia â http://www.wratislavia.pl., e-mail info@wratislavia.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . , tel.68 356 60 16, kom: 501 523 997, 501 523 998. Regulamin, komunikaty organizacyjne oraz wyniki końcowe biegu dostępne będą na stronie. Szczegółowych informacji udziela Jacek Łapiński- dyrektor biegu- tel: 501 588 070, http://www.LasWodaBlues.pl
Piotr Kitliński
- Piotr Kitliński
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 480
- Rejestracja: 21 mar 2008, 13:45
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
OTO LISTA CHĘTNYCH NA WYJAZD DO STOLICY 2 PAŹDZIERNIKA "BIEGNIJ WARSZAWO"
1. Piotr K
2. Michał K
3. Jarek Ch (już zarejestrowany)
4. Jerzy H
5. Radek S
6. Krzysztof C
7. Zbyszek Z
8. Andrzej M
9. Olga D
10. Michał W
Po 2 dniach zapisów jest juz 10 osób a możemy jechać busem na 17 lub 24 osób. Przypominam, że oprócz pakietu startowego (60zł) można zgłośić chęć posiadania dodatkowej koszulki (plus 30zł). Koszt wyjazdu (zależny od ilości zgłoszeń) ok 40-70zł). Tak więc kto chce jeszcze z nami jechać to zgłasza się na forum lub do mnie na piotrkit@wp.pl tel 695227849
Pozdrawiam Piotr Kitliński
1. Piotr K
2. Michał K
3. Jarek Ch (już zarejestrowany)
4. Jerzy H
5. Radek S
6. Krzysztof C
7. Zbyszek Z
8. Andrzej M
9. Olga D
10. Michał W
Po 2 dniach zapisów jest juz 10 osób a możemy jechać busem na 17 lub 24 osób. Przypominam, że oprócz pakietu startowego (60zł) można zgłośić chęć posiadania dodatkowej koszulki (plus 30zł). Koszt wyjazdu (zależny od ilości zgłoszeń) ok 40-70zł). Tak więc kto chce jeszcze z nami jechać to zgłasza się na forum lub do mnie na piotrkit@wp.pl tel 695227849
Pozdrawiam Piotr Kitliński
- Piotr Kitliński
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 480
- Rejestracja: 21 mar 2008, 13:45
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Właśnie się zgłosiłem !!!
Komunikat dla zgłaszających się:
Witamy wśród uczestników biegu!
Odbiór pakietow 1-30 Wrzesień w Pałacu Kultury Sala Kisielewskiego wejście od Marszałkowskiej, poniedziałek-niedziela w godzinach 12:00-21:00.
Pamiętaj by zabrać dokument tożsamości, wraz z podpisanym potwierdzeniem rejestracji.
Piotr Kitliński
Komunikat dla zgłaszających się:
Witamy wśród uczestników biegu!
Odbiór pakietow 1-30 Wrzesień w Pałacu Kultury Sala Kisielewskiego wejście od Marszałkowskiej, poniedziałek-niedziela w godzinach 12:00-21:00.
Pamiętaj by zabrać dokument tożsamości, wraz z podpisanym potwierdzeniem rejestracji.
Piotr Kitliński
- xedi69
- Wyga
- Posty: 105
- Rejestracja: 24 lis 2007, 13:52
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Lublin
Mój siostrzeniec, 10-ty z listy wyjeżdżających na bieg: BIEGNIJ WARSZAWO jest już też zarejestrowany.
Nr startowy jego to 1509.
Jeśli chodzi o rejestrację to nie ma co się przejmować, że w danej chwili nie ma się dostępu do drukarki, aby wydrukować potwierdzenie rejestracji.
Wydrukować można sobie w każdej chwili później, bo na maila przychodzi link do konta swojego i hasło do logowania do biegu.
Koszulek wczoraj dodatkowych, tych za 29,90PLN (niebieskich) nie było już w rozmiarze "M". Michał W. zamówił sobie tę dodatkową.
Jeżeli jest ona wykonana z tej samej tkaniny co koszulka z 2008 roku z biegu Human Race to powiem, że jak dla mnie jest najlepszą koszulką do biegania jaką kiedykolwiek posiadałem.
Nr startowy jego to 1509.
Jeśli chodzi o rejestrację to nie ma co się przejmować, że w danej chwili nie ma się dostępu do drukarki, aby wydrukować potwierdzenie rejestracji.
Wydrukować można sobie w każdej chwili później, bo na maila przychodzi link do konta swojego i hasło do logowania do biegu.
Koszulek wczoraj dodatkowych, tych za 29,90PLN (niebieskich) nie było już w rozmiarze "M". Michał W. zamówił sobie tę dodatkową.
Jeżeli jest ona wykonana z tej samej tkaniny co koszulka z 2008 roku z biegu Human Race to powiem, że jak dla mnie jest najlepszą koszulką do biegania jaką kiedykolwiek posiadałem.
Pozdrawiam Robert.
- Piotr Kitliński
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 480
- Rejestracja: 21 mar 2008, 13:45
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Ja też jestem po rejestracji Piotr K - 1501, Michał K 1503.
Wzieliśmy też dodatkowe koszulki.
Pozdrawiam Piotr K
PS Czyli już przynajmniej 4 osoby są zarejestrowane.
Wzieliśmy też dodatkowe koszulki.
Pozdrawiam Piotr K
PS Czyli już przynajmniej 4 osoby są zarejestrowane.
- xedi69
- Wyga
- Posty: 105
- Rejestracja: 24 lis 2007, 13:52
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Lublin
Aktualizacja listy:
OTO LISTA CHĘTNYCH NA WYJAZD DO STOLICY 2 PAŹDZIERNIKA "BIEGNIJ WARSZAWO"
Imię---------nr startowy
1. Piotr K. (1501)
2. Michał K. (1503)
3. Jarek Ch. (xxxx)
4. Jerzy H.
5. Radek S.
6. Krzysztof C.
7. Zbyszek Z.
8. Andrzej M.
9. Olga D.
10. Michał W. (1509)
OTO LISTA CHĘTNYCH NA WYJAZD DO STOLICY 2 PAŹDZIERNIKA "BIEGNIJ WARSZAWO"
Imię---------nr startowy
1. Piotr K. (1501)
2. Michał K. (1503)
3. Jarek Ch. (xxxx)
4. Jerzy H.
5. Radek S.
6. Krzysztof C.
7. Zbyszek Z.
8. Andrzej M.
9. Olga D.
10. Michał W. (1509)
Pozdrawiam Robert.