To są skutki instalowania versji beta, instalowania softów dodatkowych.niuniek24w pisze:Reklamuj z tytułu rękojmi w eAzymut. Żądaj wymiany na nowy wolny od wady.
Każdy niesie ze sobą ryzyko ,ze coś zostawi w cashu. Miałem to samo jak testowałem bety i instalowałem nie znane softy.
JA bym jeszcze próbował zrobić kilka hard cleanów:
Hard-reset or Factory-reset – Option A
Use the menus: SETTINGS>SYSTEM>RESTORE DEFAULTS
Hard-reset or Factory-reset – Option B
Turn OFF the Fenix
Press and *HOLD* LAP button.
Yep, HOLD it.
Power on
You will get the menu “Clean user data: Yes/No?” release LAP button.
YES
Hard-reset or Factory-reset – Option C
Turn OFF the Fenix.
If this is not possible try to get it to reboot in another way – see previous options
Press and release POWER button and the watch should enter the boot sequence
Press and hold THE TWO BUTTONS ON THE RIGHT HAND SIDE once the Garmin logo appears
Beep 1: release START button
Beep 2: release BACK button
Sorted
Potem zainstalowac ponownie stabilna wersje przez WebUpdater
https://www8.garmin.com/products/webupd ... nstall.jsp
i potem apiat od nowa restarty najwazniejsza Opcja C
1. WYŁĄCZ zegarek / poprzez MENU lub przycisk LIGHT
2. Naciśnij i zwolnij przycisk LIGHT (POWER)
3. W chwili, kiedy pojawi się logo Garmin naciśnij i trzymaj jednocześnie dwa przyciski po prawej stronie, czyli START i BACK-LAP
4. Kiedy usłyszysz Sygnał 1: zwolnij przycisk START
5. Kiedy usłyszysz Sygnał 2: zwolnij przycisk BACK-LAP