Ból mięśnia strzałkowego

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
Broomer
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Dzień dobry wszystkim.

Jestem początkującym biegaczem, choć staram się biegać od listopada, więc z początkiem zimy. Przez większość czasu , ku mojemu zdziwieniu, nie odczuwałem żadnych dyskomfortów z tego tytułu, pomimo mojej "za dużej" masy i starej kontuzji kolana. Niestety po paru miesiącach zaczęły mnie boleć stopy i przede wszystkim kostka, a od miesiąca borykam się z silnym bólem mięśnia strzałkowego który ostatnio wyłączył mnie z mocniejszego ruchu na tydzień. Poczytałem trochę i wywnioskowałem że to przez przyzwyczajenie do spinania stopy ze względu na śliskie podłoże w czasie zimy. Od tamtego czasu staram się rozluźniać stopę. Jednak pomimo myśleniu... w zasadzie tylko o tym podczas każdego kroku, to dziś ból znów mnie przyszpilił w połowie treningu i musiałem przerwać aby nie wyłączyć się na kolejny tydzień... Czy jesteście w stanie coś na to poradzić? Może stabilizator na kostkę pomoże?

Bardzo proszę od poradę i życzę słonecznych dni ^^
New Balance but biegowy
Broomer
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Na wstępie, bardzo chciałbym "podziękować" za te wszystkie sugestie... których nie otrzymałem. No cóż, widocznie społeczność na tym forum nie istnieje, albo mają po prostu wyrypane na pomoc innym, i zależy im tylko na własnym interesie...

Jednak, zakładam że wcześniej czy później ktoś taki jak ja tutaj wpadnie i może mieć podobny problem, więc już mówię co ustaliłem, metodą prób i bolesnych błędów.

Po pierwsze, zaczynałem biegać w listopadzie i tak biegałem przez zimę, a więc po śliskim. Przez co często spinałem i usztywniałem stopę. No i tak też się przyzwyczaiłem a stopa i wszystko dookoła dostawało na bieżąco, niepotrzebnie w "kość".