Początki

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
Krzysztof D
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Jako, że to mój pierwszy post witam wszystkich serdecznie. Na początek chciałem napisać, że fajnie iż istnieje takie forum jak to. Społeczność biegaczy wydaję się bardzo przyjazna i tak przeglądając to forum, wydaje się jedną z niewielu społeczności gdzie każdy może zapytać o radę bez obaw o skwitowanie go słowami: "wygugluj se". Ja, jako jeden z wielu piszących na tej tej tablicy jestem początkującym "biegaczem" proszącym o porady. Mam na imię Krzysiek, właśnie stuknęła mi trzydziecha i postanowiłem zacząć swoją przygodę z bieganiem. Tzn zacząć na poważnie, ponieważ wcześniej miałem epizody ruszania dupska z kanapy i pobiegania, ale jakoś zawsze kończyło się to tak, że zapał słabł w miarę upływu czasu na bieżni i czasem potruchtało z 5km, a później długo, długo nic. Teraz na 30stke dostałem od partnerki w prezencie buty i ciuchy do biegania, więc trzeba wziąć się za to na poważnie ;) Obecnie potrafię przebiec 10km bez przerwy w trochę ponad godzinę ale kończy się to u mnie przemęczeniem. Na drugi dzień czuję, że mięśnie są sztywne. Przebiegłem dyszkę przedwczoraj a dzisiaj z rana biegając na 5km miałem nogi w d... Dotychczas biegałem bardzo nieregularnie a teraz chciałbym to usystematyzować dlatego piszę tutaj z prośbą o pomoc. Proszę, pomóżcie zagubionemu w czeluściach internetu biegowemu aspirantowi, jak biegać żeby było najlepiej. Nie jestem typem sportowca, ale coś tam się ruszam (praca, rower, spacery). Jak na moją wagę (103kg na 180cm) jest całkiem nieźle. Ale chciałbym systematycznym bieganiem zrzucić trochę dupska. Tym bardziej, że sprawia mi to frajdę.
PKO
Awatar użytkownika
cava
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Przede wszystkim, nie biegaj codziennie.