Cel: 30 min ciągłego biegu - 2 minutowy trening interwałowy

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
Awatar użytkownika
bieganie.pl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1726
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29

Nieprzeczytany post

New Balance but biegowy
KRZYSIEKBIEGA
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 512
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:22
Życiówka na 10k: 31.16
Życiówka w maratonie: 2:23;47

Nieprzeczytany post

przyznam że nie czytałem całego artykułu gdyż szkoda mi czasu, ale jak zobaczyłem że polecacie trening interwałowy bieg, plus marsz - z czym się całkowicie niezgodze. Owszem wiele osób tak praktykuje. Jednak jestem amatoram od podstaw gdzie na początku też z trudem pokonywałem dłuższy odcinek, tak więc mam wiele metod treningowych za sobą i stwierdzam że lepszy progres z wynikami przyjdzie jak zrobimy przerwę na krótki odpoczynek w spoczynku z elementami gimnastyki, niżeli przerwa nasza miałaby wyglądać w marszu. Cżesto widzę takie zjawiska na maratonie po 30-tym kilometrze, nie przekłada się to jednak na wynik...
Żyje po to, by biegać
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Krzysiek, skąd wiesz, że "lepszy progres wynikowy" będzie jak się zrobi to inaczej? Masz to zbadane? Nie wyciągaj jakiś generalnych wniosków ze swojej historii. Ja od prawie 10 lat mam bardzo częsty (podejrzewam że częstszy niż Ty) czynny (treningowy) kontakt z początkującymi i widząc wielość różnych postaw, różnych poziomów, różnych osobowości uważam, że ten plan jest dla niemałej części osób początkujących naprawdę dobry.

Przejście na marsz po 30 kilometrze maratonu to wg mnie nie na temat.
Awatar użytkownika
f.lamer
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 2550
Rejestracja: 23 lis 2011, 10:10
Życiówka na 10k: czydzieści9ipół