Trening na kondycję + poprawa czasu na 1km
-
- Rozgrzewający Się
Witam, otóż na wstępie chciałbym powiedzieć, że jestem początkujący i jedyne kiedy biegam to W-F 2 razy w tyg, więc mało. Bardzo zależy mi żeby swój czas na kilometr znacząco poprawić (związane jest to z chęcią dostania się do szkoły oficerskiej za 2 lata). Otóż co do szczegółów to mam 18 lat, w poniedziałek, środę i piątek trenuję w siłowni ( głównie na klatę i biceps, związane to też jest ze szkołą oficerską). Można powiedzieć, że muszę się dobrze przygotować do testów sprawnościowych. Dlatego prosiłbym was, drodzy użytkownicy o pomoc w ułożeniu w miarę sensownego planu treningowego, który poprawi moją kondycję i czas. Myślałem, że może na początek biegać 2 x w tyg (sobota i niedziela) ale nie wiem, jestem zielony w tym temacie.
-
- Dyskutant
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witaj, na stronie jest sporo planów treningowych, na pewno znajdziesz coś dla siebie http://bieganie.pl/?cat=19
Biegaj na początku 2-3 razy w tygodniu, ale raczej nie dzień po dniu, tylko rób przerwy na regenerację między treningami.
Nie wiem, jakie są wymagania na testach do szkoły oficerskiej, ale w 2 lata na pewno się przygotujesz bez problemu
Biegaj na początku 2-3 razy w tygodniu, ale raczej nie dzień po dniu, tylko rób przerwy na regenerację między treningami.
Nie wiem, jakie są wymagania na testach do szkoły oficerskiej, ale w 2 lata na pewno się przygotujesz bez problemu

- PATATAJEC
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 00:44:26
- Życiówka w maratonie: 04:33:53
- Kontakt:
Każdy szanujący się oficer powinien mieć szeroką klatę i duży bicepsGrave pisze:... w poniedziałek, środę i piątek trenuję w siłowni ( głównie na klatę i biceps, związane to też jest ze szkołą oficerską)...

- Rapanui
- Dyskutant
Mam kolegę ktory dostał do WSO po liceum. Ja mam zamiar po studiach. Mogę napisać Ci jego wyniki ktore wystarczyly 2 lata temu aby się dostać.