złamany pisczel vs. bieganie

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
rsadura
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

witam,
chciałbym wrócić do biegania po bardzo długiej przerwie, około 5 lat temu miałem poważną kontuzję - złamałem piszczel, niby jest już ze mną wszystko ok, ale czy nie ryzykuje za dużo, jak powinienem zacząć żeby zminimalizować ryzyko kontuzji? Dziękuję za pomoc, pozdrawiam :)
[url=http://yeba.pl/show/movies/6524/][b]Nowa reklama Heineken'a[/b] :)[/url]
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
ssokolow
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 48:35
Życiówka w maratonie: 4:04:02

Nieprzeczytany post

podobno zrośnięte kości w miejscu zrośnięcia są podobno nawet mocniejsze niż gdzieś indziej.

jak nie masz jakiś zmian "anormalnych", zgrubień, i kij wie czego jeszcze to chyba nic ci nie powinno być...

ale nie jestem lekarzem a pewnie tylko on dałby ci 100% pewność...

poza tym - taki wątek chyba lepiej zakładać w dziale "zdrowie"

pozdrawiam
Szymon
Obrazek
Awatar użytkownika
Sinister
Wyga
Wyga
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

ja myślę że mógłbyś powoli zacząć biegać, ostrożnie. i myślę że nie zaszkodziły by ćwiczenia na piszczele. są na bieganie.pl
Awatar użytkownika
Bartess
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 999:99
Życiówka w maratonie: 999:99

Nieprzeczytany post