CZY MOŻNA BIEGAĆ W WIEKU 14 LAT ???
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
CZY MOŻNA BIEGAĆ W WIEKU 14 LAT ??? JAK TAK TO PO ILE KILOMETRÓW??? Biegałem przez 1 tydzień z kużynem który ma 20 lat. Biegaliśmy po 8,35 km. Dajcie mi jakieś rady... bo jestem początkujący...
-
- Wyga
jestes zdecydowanie za stary, w tym wieku to już ci został tylko balkonik do wolnego człapania po chodnikach
[url=http://runmania.com/rlog/?u=radjin][img]http://runmania.com/f/03c44357b035fd87b20b06f9fea6979c.gif[/img][/url]
-
- Dyskutant
i wystarczy, sam dozuj, tak byś nie czuł bólu w kolanach, bo jeszcze rośnieszwarzesza pisze:CZY MOŻNA BIEGAĆ W WIEKU 14 LAT ??? JAK TAK TO PO ILE KILOMETRÓW??? Biegałem przez 1 tydzień z kużynem który ma 20 lat. Biegaliśmy po 8,35 km. Dajcie mi jakieś rady... bo jestem początkujący...
wybij sobie z głowy asfalt i trampki, czy inne "badziewiarskie" byty - wydaj trochę kasy na buty biegowe - polecam asics
a biegaj 30-40 minut na początek
- ssokolow
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 48:35
- Życiówka w maratonie: 4:04:02
albo raczej namów rodziców żeby zainwestowali w twoje zdrowie... bo kolana ma się jedne na całe życie - to samo tyczy kostek ....wydaj trochę kasy na buty biegowe - polecam asics
a jak nie będą chcieli kupić to im pokaż ten Topic i okaż swoją motywację do biegania... w końcu rodzice od tego są żeby pociechy wspierały w swoich (ich) pasjach.
- rabarbarka_16
- Wyga
Czy można biegać w wieku 14 lat? He he śmieszne trochę to pytanie.