Ból przy podnoszeniu nogi - naderwanie biodrowo-lędźwiowego?
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam, w poprzednią sobotę po lekkim biegu podczas rozciągania coś sobie naderwałem. Ból występuje przy podnoszeniu nogi w górnej części uda. W niedzielę nie mogłem się normalnie poruszać, w poniedziałek ból zdecydowanie zmalał i wpadłem na genialny pomysł żeby iść pobiegać (no bo przecież jest już lepiej
), po treningu ból oczywiście powrócił. I tak męczę się do dzisiaj. We wtorek ponownie nie mogłem oderwać nogi od ziemi, ale z dnia na dzień następowała poprawa. Wczoraj uznałem, że po tygodniu siedzenia na stołku wypadałoby się w końcu trochę poruszać. Na pierwszy ognień poszedł plank, niestety ale już przy drugiej serii ból zaczął wracać i przerwałem trening. Dzisiaj mogę normalnie chodzić, nawet zrobić krok żołnierski (czuję jedynie lekki ból przy opuszczaniu nogi). Nie wiem co mi dokładnie jest, nie znam się. Powinienem dalej w bezruchu czekać na poprawę czy może rozciągać ten obszar?

-
- Rozgrzewający Się
Boli przy wszystkim co jest związane z unoszeniem nogi
-wchodzenie po schodach
-marsz pod górę
-krok żołnierski
-skipping a
-unoszenie nogi podczas leżenia na plecach
-plank
brzuszki nie, kichanie nie, gwałtowne spięcie też nie. A co do zrywanego startu to nie jestem na tyle odważny żeby próbować w takim stanie. Przysiady mogę robić bez problemu.
Na obrazku zaznaczyłem miejsce bólu.
http://i64.tinypic.com/j7t8i9.png
-wchodzenie po schodach
-marsz pod górę
-krok żołnierski
-skipping a
-unoszenie nogi podczas leżenia na plecach
-plank
brzuszki nie, kichanie nie, gwałtowne spięcie też nie. A co do zrywanego startu to nie jestem na tyle odważny żeby próbować w takim stanie. Przysiady mogę robić bez problemu.
Na obrazku zaznaczyłem miejsce bólu.
http://i64.tinypic.com/j7t8i9.png
-
- Rozgrzewający Się