Sklep ERGO w Warszawie

bczupa
Wyga
Wyga
Posty: 96
Rejestracja: 22 wrz 2011, 20:43
Życiówka na 10k: 00:49:21
Życiówka w maratonie: 04:47:06
Lokalizacja: Warszawa, Gocław

Nieprzeczytany post

muchor pisze:Tak sobie czytam ten wątek, bo wybieram się tam - czy aby nie za często polecają Brooksy?
Ja kupiłem tam dwie pary Brooksów (Launch i Cascadia) , ale na bieżni testowałem też Asics i Nike - od załogi miałem tylko rekomendacje które buty pasują dla mnie (tzn. biegacz neutralny) ale wybrałem Brooksa bo z zaproponowanych modeli pasowały mi najbardziej.

Po prostu proponują to co dobre, może Brooks to u nas egzotyka ale w USA to chyba marka nr.1 , nawet przed Asics.
Obrazek
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
Eddie
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1570
Rejestracja: 04 cze 2007, 21:02
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Nie taka egzotyka, po prostu sporo czasu zajmuje wypromowanie marki i wprowadzenie jej do szerokiego użytku. Osobiście biegałem między innymi i w brooksach (cascadia - świetny model) i sauconach, nb, asicsach, nike (te dwie ostatnie niestety najgorzej wspominam). Nie ma co się ograniczać i zamykać na "jedną słuszną markę" :)
krzys1001
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1469
Rejestracja: 04 lut 2014, 10:53
Życiówka na 10k: 00:37:35
Życiówka w maratonie: 02:58:32

Nieprzeczytany post

Witam.
Odświeżę trochę temat sklepu:-)
Fajna, miła obsługa. Szybka wysyłka i stosunkowo atrakcyjne ceny.

Miesiąc temu zakupiłem buty, Saucony Kinvara 4, a teraz muszę je reklamować bo się zepsuły. Szkoda bo fajny but, świetnie mi się w nich biega.


Orientuje się ktoś czy w kwestii reklamacji sklep przyjazny jest klientowi??
krzys1001
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1469
Rejestracja: 04 lut 2014, 10:53
Życiówka na 10k: 00:37:35
Życiówka w maratonie: 02:58:32

Nieprzeczytany post

Reklamacja uznana.
Porządny sklep:-)
WSWS
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 10
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:17
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: 3:49:24

Nieprzeczytany post

Bardzo polecam ten sklep - bardzo kompetentna i sympatyczna obsługa, zwłaszcza w salonie na Jana Pawła. Moim zdaniem najlepszy sklep biegowy w Warszawie.
Awatar użytkownika
Mama Kin
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1178
Rejestracja: 05 cze 2014, 23:06
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: somewhere else

Nieprzeczytany post

kupiłam u nich moje pierwsze profesjonalne buty do biegania, bardzo dobrze się sprawdzają :taktak:
go get 'em tiger
hassy
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1219
Rejestracja: 09 paź 2012, 11:09
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

krzys1001 pisze: Orientuje się ktoś czy w kwestii reklamacji sklep przyjazny jest klientowi??
Moje doświadczenie w tej konkretnej kwestii jest niepozytywne. Tzn. formalnie wszystko w porządku, mieli paragraf ustawy, który ich w majestacie prawa zwalniał z konieczności uznania reklamacji. Ale gdyby chcieli mieć zadowolonego i powracającego klienta, to by ją mogli uznać mimo, że ich ustawa nie obliguje. No właśnie, być nie tylko formalnie w porządku, ale przyjaźni klientowi. No więc ja też nie mam zastrzeżeń formalnych, ale irracjonalne emocje kierują mnie od tamtego czasu do "innych wiodących" sklepów biegowych. To oczywiście mój jednostkowy, prywatny przypadek.

Obsługa istotnie fajna i kompetentna (zakładam, że decyzję co do reklamacji podejmował właścicielski sztab, a nie frontowi sklepowi żołnierze), czego też sam miałem okazję doświadczyć (więc tu mam doświadczenia pozytywne), choć niestety byłem też tam świadkiem klasycznego "potrzebuje pani butów ze wsparciem" po króciutkiej wymianie zdań z klientką :)
Centrum Biegowe ERGO
Wyga
Wyga
Posty: 66
Rejestracja: 15 wrz 2014, 10:01
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: cała Polska
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Klasyczne "Potrzebuje Pani butów ze wsparciem".

Przyznam, że tylko domniemuję jaki jest kontekst tego cytatu, ale podejrzewam, że to zdanie usłyszał ktoś w naszym sklepie od osoby dobierającej buty. Prawdopodobnie to była wstępna opinia, po obserwacji kroku biegowego w czasie biegania po sklepie i po nagraniu filmu na bieżni mechanicznej. Jednak potem zawsze następuje proponowanie klientowi konkretnych modeli, także tych ze wsparciem, a klient zakładając kolejne pary i biegając w nich po sklepie (nie ma u nas od tego ucieczki) weryfikuje sam, czy dobrze czuje się w butach ze wsparciem czy bez. Odczucia są tu dużo ważniejsze niż nagranie na bieżni, a obsługa sklepu raczej unika kategorycznego rekomendowania konkretnego modelu czy typu butów. Decyzja o wyborze jest decyzją klienta, poprzedzoną doradztwem obsługi, przedstawiającej cechy poszczególnych propozycji.

Pozdrawiam
Jang
Centrum Biegowe ERGO
www.ergo-sklep.pl
al. Jana Pawła II 61, Warszawa
Awatar użytkownika
ErgoJanek
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 196
Rejestracja: 24 lut 2010, 14:36
Życiówka na 10k: 38:52
Życiówka w maratonie: 3h28

Nieprzeczytany post

hassy pisze:To oczywiście mój jednostkowy, prywatny przypadek.
Dziękujemy za komentarz i docenienie jakości naszej obsługi.

Chciałbym króciutko powiedzieć coś o naszej polityce reklamacyjnej. Mogę zapewnić, że jako sklep uznajemy wszystkie reklamacje, w których wystąpiła wada ukryta lub niezgodność z towaru z umową. I tu kończy się nasza odpowiedzialność o czym mówi rzeczona ustawa.

W Polsce buty są najczęściej reklamowanym towarem, widzimy to też w naszej działalności. Uznajemy pozytywnie te reklamacje, które należy, a w wątpliwych sytuacjach interpretując okoliczności na korzyść klienta. Niestety nie jesteśmy w stanie uznawać wszystkich zgłoszonych do nas reklamacji. Nie jesteśmy wielką firmą typu Decathlon, który oszczędza na fachowej obsłudze w sklepach, ale za to daje swobodę reklamacyjną… oni po prostu mają inny model biznesowy. Klient musi sobie dobrać buty bez wiarygodnej porady, ale za to może je dość łatwo zareklamować.

My jako ERGO, w obsłudze klienta chcemy wyróżniać się kompetencją i jakością (cieszę się, że zostało to zauważone!) - podczas rozpatrywania reklamacji postępujemy w imię tych samych wartości.
Pzdr,
Janek
ODPOWIEDZ