Odzież na jesień/zime

fatamorgana
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 5
Rejestracja: 29 sie 2017, 14:23
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

J/w w temacie.. Ostatnio rozglądam się za bluzą bo już coraz zimniej się robi. Z racji, że jestem początkującym biegaczem chciałbym na początek coś w miarę taniego (100-150zł). Zastanawiam się też czy kurtka nie będzie lepszym rozwiązaniem niż bluza? Mam koszulki z długim rękawem oraz na ramiączkach climalite adidasa w których biegałem w lato, nada się jako 1 warstwa. Drugą sprawą to leginsy też takie jak by dało radę 50-100zł.
Na głowę mam buffa myślę, że przez jesień jeszcze przebiegam a na zimę jakąś czapkę trzeba będzie kombinować. Dziękuję z góry za pomoc w doborze :)

Pozdrawiam
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
spens
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 972
Rejestracja: 15 lis 2013, 12:36
Życiówka na 10k: 48:35
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Ja polecam na okres jesienny taki zestaw:
bluza
spodnie

Na zimę coś takiego, zeszłoroczną przebiegłem prawie całą w tym komplecie, na cięższe warunki szła wiatrówka dodatkowo :)

bluza
spodnie
Facebook / Endomondo / Garmin Connect

PB:
5k - 20:43 (parkrun Rumia, Rumi 02.2018)
10k - 41:48 (Bieg Urodzinowy, Gdynia 02.2018)
HM - 1:38:26 (Onico Gdynia Półmaraton, Gdynia 03.2017)
M - 3:39:35 (40. Maraton Warszawski, Warszawa 09.2018)
fatamorgana
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 5
Rejestracja: 29 sie 2017, 14:23
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Dzięki!
Ogólnie skłaniałem się bardziej ku czemuś w tym stylu : https://sklepbiegowy.com/bluza-m-ess-wi ... -6002.html <-- niemniej w tym wypadku nie ma rozmiaru.
Uważasz, że to co wysłałeś będzie zdecydowanie lepszym wyborem?
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2017, 19:59 przez fatamorgana, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
spens
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 972