Witam,
Od pewnego czasu pojawiały mi się błędy w serwisie, ale wszystko jakoś działało... Jak ktoś wie co poradzić to będę wdzięczny...
Oczywiście już z 5 razy wysyłałem informację o problemie w formularzu kontaktowym na stronie Nike+
To moje problemy z kontem:
- Pierwszy problemy związany jest z przesyłaniem tylko tempa wraz z odległością i czasem trwania treningu (załącznik1) - przesyłane czy to z aplikacji tel (oczywiście trasa jest widoczna w aplikacji), czy zegarka GPS-Nike+
- Drugi to brak "pulpitu" na stronie Nike+ (załącznik2)
- Trzeci bo brak możliwości załadownia treningów do aplikacji (załącznik3)
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Problem z serwisem NIKE+
- whitemamba
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 467
- Rejestracja: 06 lip 2012, 09:48
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Tu ci raczej nikt nie pomoże.jeżeli problem dalej występuje kontaktuj się z nike.
Zmiana kodu 3 z przodu:)
10km- 39.04 @3:54 pace
HM- 1:29:03 in progress
M- 3:14:12 in progress
10km- 39.04 @3:54 pace
HM- 1:29:03 in progress
M- 3:14:12 in progress