Bardzo mi przykro z powodu problemów jakich Pan doświadcza ze swoim
urządzeniem. Niestety tego typu błędy w odczycie tętna mogą być
spowodowane wieloma czynnikami, wymienię je w kolejności
prawdopodobieństwa:
1. Słaby kontakt pomiędzy elektrodami a skórą: proszę upewnić
się, że elektrody są dobrze zwilżone (najlepszy jest żel np. do usg) i
prawidłowo przylegają do ciała, oraz pasek prawidłowo założony i dobrze
dopasowany do ciała.
2. Słaba bateria w monitorze akcji serca: oczywiście wymiana
baterii w tej sytuacji jest konieczna. Uwaga: po wymianie baterii należy
sparować od nowa ze sobą urządzenia.
3. Korupcja w systemie plików monitora akcji serca: proszę
wyjąć baterię na ok. 30 sekund, po czym ponownie włożyć. Uwaga: po
wyjęciu baterii należy sparować od nowa ze sobą urządzenia.
4. Korupcja w systemie plików zegarka: Proszę zaktualizować
oprogramowanie zegarka i wykonać Master Reset. Aktualizacja jest
dokonywana za pośrednictwem ANT stick?a więc musi on być podłączony do
komputera.
a) Proszę włączyć swój zegarek.
b) Proszę wejść na stronę:
https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
c) Proszę potwierdzić umowę licencyjną klikając na ?I agree
to the above terms and want to proceed to the download page?
d) Po wyszukaniu przez system Pańskiego zegarka proszę
kliknąć na ?Update software?
Po zainstalowaniu najnowszego oprogramowania proponuję przeprowadzić
master. Proszę postępować zgodnie z instrukcją poniżej:
a) Wyłącz zegarek.
b) Przyciśnij i przytrzymaj przycisk MODE.
c) Włącz urządzenie wciąż trzymając przycisk MODE.
d) Po pojawieniu się zapytania "Czy chcesz usunąć dane"
proszę puścić przycisk MODE i wybrać TAK.
e) Po zakończeniu sekwencji pozostaw urządzenie w miejscu z
otwartym dostępem do nieba na 20 minut.
Po wykonaniu master reset urządzenie przywróci ustawienia fabryczne,
więc konieczne będzie ponowne sparowanie go z akcesoriami.
5. Zakłócenia zewnętrzne: źródłem zakłóceń mogą być telefony
komórkowe, przechodzące w pobliżu linie wysokiego napięcia, a nawet
ładunki elektrostatyczne gromadzące się na ubraniu. To ostatnie wydaje
się być ostatnio coraz częściej spotykana przyczyną z racji tego, że
więcej osób zaczyna używać nowoczesnych strojów do treningu wykonanych z
syntetycznych materiałów, które bardzo skutecznie gromadzą ładunki.
Jeśli po sprawdzeniu powyższych nie uda się Panu usunąć problemu,
usterki należy szukać w zegarku lub monitorze akcji serca. W tej
sytuacji proszę podać mi swoje dane adresowe (włącznie z telefonem) i
numer seryjny urządzenia, abym był w stanie rozpocząć procedurę
reklamacyjną.