[paul] rusza z planem na 10 km

Moderator: infernal

Awatar użytkownika
[paul]
Wyga
Wyga
Posty: 58
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:22
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Jestem niespełna 22-letnim studentem Prawa na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, a na imię mi Paweł.

Biegam od ponad dwóch lat, jednak zawsze po pewnym czasie brakowało motywacji. Jednak teraz wyciągnąłem z tego wnioski. Za dużo i za szybko chciałem. Teraz spokojnie. Zgodnie z planem. Zamierzam przygotować się do startu na 10 km i o tym wszystkim mam zamiar pisać na blogu.

Jeśli chodzi o rekordy, to takowych nie posiadam, ponieważ nie startowałem w żadnych oficjalnych zawodach. W najbliższym czasie jednak planuję tego dokonać.

Trening miałem zacząć od minionego poniedziałku, jednak w poprzedni piątek rozłożyła mnie choroba. Dopiero teraz poczułem, że już ze mną wszystko w porządku. Pobiegam sobie spokojnie w czwartek i sobotę, a od poniedziałku ruszamy z przygotowaniami do startu na 10 km. Także następnego wpisu planuję dokonać po pierwszym treningu.

SPRZĘT
Buty:
-Brooks Adrenaline ASR 7
-Nike Zoom Structure +16 shield
Odzież:
- Kurtka Nike Vapor Lite
- odzież termiczna Nike, jakieś kalenji itp.
Pulsometr:
- Sigma PC9 (nic wielkiego, ale mam go od ponad roku i egzamin do tej pory zdany w 100%)
Komputer:
- Endomondo
"Kiedy mamy marzenia, ale nie próbujemy ich spełnić, życie staje się koszmarem." Darren Aronofsky

Czyli zakładamy buty i zgodnie z planem do przodu :)

Blog
Komantarze do bloga
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
[paul]
Wyga
Wyga
Posty: 58
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:22
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

13.01.2013