Plan maraton laik
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: 56 min
- Życiówka w maratonie: brak
Witam,
Jestem tu nowa. Chciałabym zacząć swoją przygodę z bieganiem.
Słowem wstępu. W tym roku mam maturę, którą muszę zdać na powyżej 90% (wszystkie przedmioty rozszerzone). Jest to dla mnie duże wyzwanie i stwierdziłam, że potrzebuję odskoczni. Trafiło na bieganie.
Postanowiłam, że muszę mieć cel, tak że podjęłam się przebiegnięcia maratonu, dokładniej Warsaw Orlen Marathon w kwietniu.
Czasami zdarza mi się biegać, ale to okresowo. Biegałam na dystansy maksymalnie 10 km, jedne zawody - bez żadnego przygotowania 58 min. Moja kondycja jest dobra, chodzę po górach naprawdę szybko, ćwiczę w domu HIITy. Niestety mam też astmę, ale na szczęście nie ćwiczeniową. Nie mam nadwagi, chociaż chcę schudnąć do 55kg / 164 cm.
Przygotowałam sobie taki oto plan. Jako że jestem laikiem, to ciężko ocenić, czy jest poprawny i czy mnie nie zabije. Poproszę o opinie, jest to dla mnie (mojego zdrowia) naprawdę ważne.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Int. to interwały, kiedyś tam je sprecyzuję. HIITy to albo HIITy biegowe, albo jakieś ćwiczeniowe (w stylu pompki i burpees), albo kompletnie w domu z filmikiem. Ćwiczę z kolegą, on ma praktycznie te same staty.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Ania
Jestem tu nowa. Chciałabym zacząć swoją przygodę z bieganiem.
Słowem wstępu. W tym roku mam maturę, którą muszę zdać na powyżej 90% (wszystkie przedmioty rozszerzone). Jest to dla mnie duże wyzwanie i stwierdziłam, że potrzebuję odskoczni. Trafiło na bieganie.
Postanowiłam, że muszę mieć cel, tak że podjęłam się przebiegnięcia maratonu, dokładniej Warsaw Orlen Marathon w kwietniu.