,,Poprawa" czasu na 10km
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: 1g:00m:46s
- Życiówka w maratonie: brak
Witam
nie mogę sie podpiąć pod żadne wątek, bo mój czas na 10km jest o wiele słabszy od innych forumowiczów. mam 28 lat i waże 65kg.
Wczoraj zaliczyłam bieg na 10 km, i zakończyłam go z czasem 1:04;41.... wiem, wiem wstyd !!
5:34, 6:12, 6:49, 6:48, 6:59, 6:57, 6:18, 6:40, 6:17, 6:02- takie miałam czasy na każdym km.
Nie biegam zawodowo, czasem biegam 3 razy w tygodniu czasem raz.
Ale jak się zaprę to będę biegała tyle ile trzeba.
Czy możecie mi podpowiedzieć jak biegać aby poprawic czas na tych 10 kilometrów.
Nie ukrywam, że jestem laikiem w tym temacie. biegam bo mam ochotę. Czasem robie dychę, czasem 6 kiletórw. Zależy od chęci.
Będe wdzięczna za podpowiedzi.
Pozdrawiam
nie mogę sie podpiąć pod żadne wątek, bo mój czas na 10km jest o wiele słabszy od innych forumowiczów. mam 28 lat i waże 65kg.
Wczoraj zaliczyłam bieg na 10 km, i zakończyłam go z czasem 1:04;41.... wiem, wiem wstyd !!
5:34, 6:12, 6:49, 6:48, 6:59, 6:57, 6:18, 6:40, 6:17, 6:02- takie miałam czasy na każdym km.
Nie biegam zawodowo, czasem biegam 3 razy w tygodniu czasem raz.
Ale jak się zaprę to będę biegała tyle ile trzeba.
Czy możecie mi podpowiedzieć jak biegać aby poprawic czas na tych 10 kilometrów.
Nie ukrywam, że jestem laikiem w tym temacie. biegam bo mam ochotę. Czasem robie dychę, czasem 6 kiletórw. Zależy od chęci.
Będe wdzięczna za podpowiedzi.
Pozdrawiam
- roberturbanski
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 47:11
Cześć, po pierwsze: żaden wstyd :uuusmiech: , super, że zdecydowałaś się zacząć biegać :uuusmiech: . A odpowiedź na Twoje pytanie jest banalna i prosta: biegaj regularnie. Myślę, że do zejścia poniżej 55 minut 3 X w tygodniu wystarczą.
Nie wiem, jakie odcinki pokonujesz na treningach, ale około godzinne bieganie na treningach (regularnych