Rowerowanie zimowe

Dla biegowych górali wyżynnych i nizinnych!
PAwel
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Pewnie z jazdą na rowerach górskich jest mniejszy problem, ale co zrobią szosowcy?

Czy pozostaje tylko basen i bieganie?

Ciekaw jestem jak wygląda trening szosowca w zimie. Czy z asfaltu przenoszą się na rolki i ćwiczą ogladając kasety z Tour de France, czy spining w klubie, czy w każdej dogodnej pogodowo chwili wsiadają na MTB?

I ciekaw jestem amatorów całorocznej jazdy na rowerze w jakiej najniższej temperaturze jeździliście (i ile gazet wkładaliście pod koszulę)
ENTRE.PL Team
PKO
Kenji
Stary Wyga
Stary Wyga
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Szosowcy oczywiscie przed nowym sezonem muszą sie zregenerować,odpoczywając biernie;pod koniec listopada,bądź w grudniu rozpoczyna sie nowe cykle.Wsiada sie na rower zimowy(szosówka z błotniczkami),lub na MTB i ćwiczy się badź na szosie(jesli pozwala pogoda),bądź w terenie.Niektórzy startują w wyścigach przełajowych.Ważną role odgrywają marszobiegi i siłownia.Stosuje sie też elementy gier sportowych,basenu(w miare możliwości).Cykloergometr albo rolki dobre są gdy faktycznie pogoda nie pozwala już na prawde wychylić nosa z domu.:)
T.
Awatar użytkownika
artur
Wyga
Wyga
Kontakt:

Nieprzeczytany post

slyszalem ze spora czesc triathlonu zima wali na mtb i inne przelaje
Artur
tropiciel w stumilowym lesie...
www.speleo.napieraj.pl
Awatar użytkownika
Wigor
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Ja osobiscie jezdzilem przy mnius 15-17, ciezko okreslic jaka byla wtedy mninimalna temperatura, a zeby bylo zabawniej to wszystko bylo pokryte cm warstwa lodu i na to spadl suchy snieg:), ale wtedy bayla jazda.
Dzialo to sie w pierwszy weekend tego roku na Pojezierzu Drawskim i Poj. Ińskim na II Ekstremalnym Nocnym Maratonie Rowerowym na Orientacje, trasa liczyla ok 200km, a uczestnikow bylo tylko 2:).