Spięta łydka, ból mięśnia piszczelowego oraz spięta stopa

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
fulma
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, rok temu pojawił się u mnie problem który trochę zbagatelizowałem. Mianowicie podczas biegania po około 1km bardzo mocno spina mi łydki, pojawia się ból w okolicy piszczeli, a stopy są tak "zdrętwiałe" że bardzo ciężko mi ruszyć nimi prawo/lewo czy też góra/dół. Zanim ból się pojawił to dużo biegałem ( półmaraton, biegi 5-15km oraz biegi z przeszkodami) lub marsze z plecakiem około 20kg na dystansie 10-30km (wspominam o tym, aby poinformować, że nie jestem amatorem biegów i wyeliminować jakieś dolegliwości początkującego na starcie).

Bardziej od dowiedzenia się co mi jest, interesuje mnie do jakiego lekarza specjalisty powinienem się udać, do ortopedy?

Chciałem się zapisać do lekarza rodzinnego aby dalej mnie pokierował jednak aktualnie w mojej przychodni przyjmuje tylko jeden i tylko w pilnych przypadkach.
New Balance but biegowy
zozur
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Do fizjoterapeuty.
fulma
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Jestem zapisany na czwartek. Jednak z rozmowy telefonicznej nie był przekonany czy będzie w stanie mi pomóc.
Awatar użytkownika
weuek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 42
Życiówka w maratonie: 3:55
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Bo nie ma żadnej gwarancji. Koledze fizjoterapia nie pomogła, zalecone ćwiczenia wykonuje, przerzucił się na lekarza, ale jakoś realnej poprawy wciąż nie widać (niedługo minie rok). Konkretnych przypadków może być wiele - jednej recepty na wszystkie nie ma.
Nie umiem biegać, ale bardzo lubię. W szkole nigdy nie ukończyłem biegu na 1km, a w 2023. roku przebiegłem 3714 km. Nie robię planów i jest mi z tym dobrze.
marius
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: 42:10
Życiówka w maratonie: 3:23:48

Nieprzeczytany post