Komentarz do artykułu Poczuj różnicę – gwarantowany zwrot pieniędzy przez 60 dni !

Awatar użytkownika
bieganie.pl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1726
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29

Nieprzeczytany post

New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Dodam krótkie tło historyczne. Otóż gdzieś w latach chyba '90 Adidas zrobił taką promocję (wprawdzie tylko na 30 dni, więc tym razem Asics robi z większym wypasem) i potem strasznie tego żałował, miał 90% zwrotów. Zobaczymy, czy przez 20 lat coś się w polskiej mentalności zmieniło.
Awatar użytkownika
b@rto
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 3107
Rejestracja: 06 sty 2015, 23:07
Życiówka na 10k: 38:38
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

W sumie nosiłem się z zamiarem kupna czegoś treningowo - startowego, może nawet startowego. Akurat chyba DS Racer 11 jest gdzieś tak po 230...
gasper
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 2876
Rejestracja: 20 sie 2001, 13:40
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Lidl mi się przypomniał - ale regulamin ma parę kruczków i może nie być łatwo ze zwrotem
filips11
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 3
Rejestracja: 03 maja 2016, 07:53
Życiówka na 10k: 39:01
Życiówka w maratonie: 3:20

Nieprzeczytany post

Jestem przekonany ,że nic się nie zmieniło i wiele osób świadomie " wypożyczy " buty .
Awatar użytkownika
b@rto
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 3107
Rejestracja: 06 sty 2015, 23:07
Życiówka na 10k: 38:38
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

A coś jeszcze - gdzie szukać listy tych autoryzowanych partnerów?
Awatar użytkownika
KrzysiekJ
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1571
Rejestracja: 06 lis 2013, 16:29
Życiówka na 10k: 38:00 z treningu
Życiówka w maratonie: 2:57:26 atest
Lokalizacja: Gdańsk

Nieprzeczytany post

@Adam Klein:
Też jestem bardzo ciekawy. Mam nadzieję, że jednak sporo się pozmieniało w ostatnich latach.

Klasa średnia trochę nam urosła i pewnie jest też relatywnie zamożniejsza. Podejrzewam, że to głównie tutaj "siedzi" klient na markowe obuwie biegowe.

Ambitny amator przez dwa miesiące jest w stanie niemal całkowicie zajechać dowolne buty samym kilometrażem. Mimo wszystko nie spodziewam się kalki z promocji Lidla.

Bardzo mi się podoba odważny krok Asicsa.
Jako ich stały klient byłbym jednak bardziej zadowolony, gdyby popracowali nad ułatwieniem rozsądnego kontaktu z centralą w Polsce. Kilka osób zwracało już na to wcześniej uwagę.
Robert
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 791
Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

KrzysiekJ pisze: Jako ich stały klient byłbym jednak bardziej zadowolony, gdyby popracowali nad ułatwieniem rozsądnego kontaktu z centralą w Polsce.
Nie powinno Cie to dziwic. W Polsce nie ma "centrali" - ta jest w Holandii.
U nas jest jedynie oddział sprzedaży, z podejściem do klienta na poziomie drobnego handelku, vide m.in. niepodawanie kontaktu do siebie.

W sumie to ciekawe, kto tym kieruje w Polsce? Bo wg KRS zarząd Asics Polska to:
- Alistair Donald Cameron
- Carsten Unbehaun
- Robert Gerard Vermin

Jak rozumiem, nadzorcy z Holandii, Niemiec i UK wpadają do nas jedynie na chwilę, aby sprawdzić, czy wystarczająco duzo chinskich / wietnamskich produktow udalo sie sprzedac.
To chyba trochę tak jak z żywnością gorszej jakości, którą zachodnie koncerny sprzedają w Polsce czy Czechach. Tutaj co prawda wszystkie buty sa z Azji, tej samej jakości, wiec jedynie standard obsługi - porównaniu z Holandią czy Niemcami - jest niższy.

Osobiscie przez wiele lat biegałem w butach Asics, od pewnego czasu jednak ich nie kupuję - skoro płace pełnowartosciwymi pieniedzmi, to chciałbym być traktowany tak samo jak klient brytyjski czy szwedzki (oni moga sie skontaktowac z oddzialem Asics w swoich krajach), a jestem traktowany gorzej. Na szczescie sa inne marki, ktore rozsadniej do tego podchodza.
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

A z szefostwem Nike czy Adidas w Polsce możecie się skontaktować?
b@rto pisze:A coś jeszcze - gdzie szukać listy tych autoryzowanych partnerów?
Akcja działa we wszystkich sklepach, które oficjalnie współpracują z ASICS.
Lokalizacje biorące udział w tej kampanii mają stosowne oznaczenia w sklepach lub na swoich stronach internetowych.
Mogą być sklepy, które sprowadzają te buty jakimiś swoimi kanałami i wtedy to chyba nie podlega. Chyba Decathlon nie podlega.
Awatar użytkownika
Arasso
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 570
Rejestracja: 22 maja 2014, 17:47
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Łódź

Nieprzeczytany post

Adam Klein pisze:Zobaczymy, czy przez 20 lat coś się w polskiej mentalności zmieniło.
A kiedy zmieni się mentalność drugiej strony?
Odnośnik do regulaminu to maleńka ikonka pod zdjęciem - sprytnie schowana wśród kilku innych - nawet nie jest podpisana jako "regulamin" tylko ma znacznik "pdf"...
"Life can pull you down but running will always lift you up."
Robert
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 791
Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Adam Klein pisze:A z szefostwem Nike czy Adidas w Polsce możecie się skontaktować?
W moim wpisie nie bylo ANI SLOWA o kontakcie z szefostwem tych spolek, bo nigdy nie odczuwałem takiej potrzeby. Zależało mi jedynie na kontakcie z obsługą klienta, w związku z nabytym produktem.

Wymienione przez Ciebie firmy - Nike i Adidas - jak najbardziej mają na swoich stronach miejsce przeznaczone do obsługi klientów, gdzie można do nich zadzwonić bądź napisać z pytaniem.

Natomiast spółka Asics w "starej Europie" - Niemczech, UK czy Holandii - również udostępnia na swoich stronach potrzebne numery telefonu i adresy mail. Natomiast w Polsce tego nie robi - jak rozumiem, zakładając że polskiemu nabywcy można oferować niższej jakości obsługę aniżeli na zachodzie Europy.

Byc moze innym to nie przeszkadza, lecz mnie traktowanie jak "klienta drugiej kategorii" sie nie podoba - dlatego zrezygnowałem z nabywaniu produktów tej marki.
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Czuli brakuje Ci tzw: "Customer Service", tak?
Zapytam się ich dlaczego nie mają.
Tylko podaj mi przykład jakiegos pytania którego nie możesz załatwić przez sklep?
W razie czego:
https://www.asics.pl/about/adres-firmy/
Arasso pisze:Odnośnik do regulaminu to maleńka ikonka pod zdjęciem - sprytnie schowana wśród kilku innych - nawet nie jest podpisana jako "regulamin" tylko ma znacznik "pdf"...
Ale o co chodzi? Tu jest link, gdzie jest jakiś podejrzany zapis ? https://asics-60-days-money-back-guarantee.com/pl
Robert
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 791
Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Adam Klein pisze:Czuli brakuje Ci tzw: "Customer Service", tak?
Tak, tego nie ma i irytuje mnie podejscie typu:
"Wezmiemy forse, a mozliwosci kontaktu w wypadku problemow z produktem Polakom nie damy, to nie Francja czy Holandia, oni musza miec wyzszy standard".

A tak wyglada powazne podejscie (dane na szybko, ze stron www):

Nike:

Skontaktuj się z nami
ZADZWOŃ+48 (0) 225844279
9:00 - 18:00
Poniedziałek - piątek
9:00 - 18:00

WYŚLIJ WIADOMOŚĆ E-MAIL
Odpowiemy w przeciągu jednego dnia roboczego.


Adidas:

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: 09:30 - 18:00
Zadzwoń: 00800 1214 201

Wyślij E-mail.
Odpowiemy w ciągu 2 - 4 dni roboczych.


Asics (w wersji "dla lepszego świata", np. po niemiecku):

CONSUMER EXPERIENCE KONTAKT-CENTER UND KUNDENBETREUUNG
Montag bis Samstag von 9h bis 18 Uhr

Tel: +4921317518822
Email: verbraucher-de@asics.com
Adam Klein pisze: W razie czego:
https://www.asics.pl/about/adres-firmy/
Tak widzialem ten link - bez numeru telefonu, bez adresu e-mail.
Jako detalicznego nabywce, zupelnie nie obchodzi mnie gdzie spolka wynajmuje biuro.
Awatar użytkownika
KrzysiekJ
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1571
Rejestracja: 06 lis 2013, 16:29
Życiówka na 10k: 38:00 z treningu
Życiówka w maratonie: 2:57:26 atest
Lokalizacja: Gdańsk

Nieprzeczytany post

W moich standardach minimum przyzwoitości to podanie kontaktowego adresu e-mail, jeśli już firma nie chce pozwolić sobie na utrzymywanie konsultanta w zadanych dniach/godzinach.
Awatar użytkownika
bieganie.pl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1726
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29

Nieprzeczytany post

ODPOWIEDZ