Witam,
w ostatnim czasie zakupiłem zestaw: pulsometr adidas miCoach PacerB Q00145. Niestety sprawdziłem niewystarczająco owy produkt, a adidas postanowił zamknąć rejestrację dla nowych na stronie micoach.adidas.com. Sam serwis ma działać do końca 2018 roku (podobno), stąd moje pytanie do osób posiadających tam konto: czy serwis działa dalej, czy istnieje możliwość korzystania z tego produktu?
Ze znalezionych opinii wynika, że pacer nie będzie działał bez rejestracji. Czy istnieje możliwość podłączenia pod jedno konto dwóch takich urządzeń? Ewentualnie czy ktoś z posiadających konto już z niego nie korzysta i mógłby sprezentować mi login i hasło
MICOACH - potrzebne konto
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 mar 2017, 15:36
- Życiówka na 10k: 5,55
- Życiówka w maratonie: brak
Niestety konto Cię nie urządza. Aby Pacera zsynchronizować z kompem musisz użyć softu MICOACH MANAGER. Ale tu już jesteś bez szans bowiem jak szanowny adidaś pisze: "as we announced about 3 months ago, the manager service is ceased as of yesterday. This means it's no longer possible to sync your PACER and/or SPEED_CELL™ via Manager. For more details, please have a look at our support updates blog post here> http://a.did.as/600188qHL We appreciate your understanding!" No i tyle w temacie. Mam instalację tego managara, ale program już nie łaczy się z witryną adidasiową i nie można się do niego zalogować, nawet mając login i hasło do micoacha. Tym samym nic nie pomajdrujesz w pacerze. Spece z adidasia doszli do wniosku, że mają już dość forsy i dbać o klientów nie muszą. Proponuję migrację do Garmina. Ci wiedzą jak dbać o klientów. A zakupiony przez Ciebie sprzęt adidasiowy w części Ci się przyda, bo pulsometr na klatę i krokomierz (kosztowne w Garminie) doskonale łaczą się z Garminowymi zegarkami po ANT+.
pozdrawiam i witam wśród wielbicieli marki adidasia
pozdrawiam i witam wśród wielbicieli marki adidasia