Pegasus 33 na polne ścieżki i lasy
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dopiero zaczynam biegać przeszedłem wszystkie możliwe sklepy i przymierzyłem milion butów. Wybrałem buty wg porady... "wybierz te, które najlepiej leżą" mój wybór padł na new balance 574. Niestety byłem i nadal jestem zielony w temacie no i te buty mnie tylko zniechęciły... sugerowałem się tym, że mają zadarty nosek to pewnie będzie się w nich super biegać. Buty są okropnie śliskie, obcierają i nadają się do chodzenia po parówki do mięsnego. Jednym słowem wtopiłem siano. Przeczytałem całe internety i wszędzie polecają pegasusy dokonałem przymiarki w sklepie i są spoko. Jednak bardzo lubię biegać po lesie... problem w tym, że aby do niego dobiec to z 5km biegnę chodnikami z 1km polną dróżką oraz tylko 2km po lesie. Nie wiem czy nie powinienem zainwestować np. w nike terra kiger. Ogólnie pegasusy super leżą na mojej nodze ale może polecicie mi coś jeszcze innego? Z góry dziękuję za wszelkie nazwy modeli, które byłyby dobre na takie mieszane bieganie. Mój wzrost to 180cm waga jedyne 62 kg więc chyba buty typu adidas nie znam nazwy ale podeszwa wygląda jak ze styropienu odpadają... ktoś mi mówił, że amortyzacja w nich działa u ludzi co ważą 80kg. Aaaa zapomniałem cena tak do 300zł no ok max 350zł i fajnie aby miały jakieś odblaski biegam wcześnie rano i czasami jest jeszcze ciemno... preferuję taki ninja style.
-
- Wyga
dużo ludzi mówi, że jak nie wiesz co brać to weź Pegasusy. I coś w tym jest. Ja biegam w 32 po lesie. Jak nie masz u siebie bardzo trudnych warunków , dużo piasku i błota to te buty dadzą radę. Kończą się powoli wyprzedaże więc może coś upolujesz. Niedługo pewnie wejdzie nr 34.
- Piotr-Fit
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 40:30
- Życiówka w maratonie: 3:00:56
- Kontakt:
Bierz Pegasusy.
To nie są jedyne dobre buty na świecie, ale jak Ci pasują to bierz.