Wymiana gwarancyjna a gwarancja
-
- Wyga
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 sty 2015, 21:27
- Życiówka na 10k: 45:59
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Brodnica
Witam, czy zegarek po wymianie gwarancyjnej na nowy ma liczoną gwarancję od nowa, czy leci dalej z pierwotnej? Bo mam okazje kupić nowy po wymianie, tylko kwestia gwarancji.
5 km/21:56 (2020) nieof.
10 km/45:59(2022)
21 km/1:49:51 (2023 nieof.)
blog viewtopic.php?t=46430
komenty viewtopic.php?f=28&t=46429
http://run-log.com/site_media/media/footer/uriasz.png
10 km/45:59(2022)
21 km/1:49:51 (2023 nieof.)
blog viewtopic.php?t=46430
komenty viewtopic.php?f=28&t=46429
http://run-log.com/site_media/media/footer/uriasz.png
- kuczi
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1809
- Rejestracja: 20 maja 2014, 13:14
- Życiówka na 10k: 41:20
- Życiówka w maratonie: 3:30:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Od nowa
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 263
- Rejestracja: 22 maja 2013, 19:18
- Życiówka na 10k: 37:10
- Życiówka w maratonie: 3:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Po wymianie zegarka na nowy, gwarancja rozpoczyna się od nowa, dokładnie od daty na dokumencie z serwisu.
Dotyczy to tylko firmy Garmin.
Jak jest u innych producentów, nie wiem.
Dotyczy to tylko firmy Garmin.
Jak jest u innych producentów, nie wiem.
-
- Wyga
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta. Warunki gwarancji ustala w całości producent. Najczęściej np. gwarancja działa tylko dla pierwszego właściciela.Maario78 pisze:Po wymianie zegarka na nowy, gwarancja rozpoczyna się od nowa, dokładnie od daty na dokumencie z serwisu.
Dotyczy to tylko firmy Garmin.
Jak jest u innych producentów, nie wiem.
Co innego rękojmia - jest świadczona przez sprzedawcę i (w szczególności w kontekście konsumentów) podlega pewnym regulacjom prawnym.
Tak więc czytaj warunki gwarancji i/lub dowiaduj się u producenta.
- blazko
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 369
- Rejestracja: 18 lip 2007, 16:35
A czy ktoś się orientuje jak to wygląda w przypadku otrzymania zegarka "refurbished" ?
W styczniu tego roku dostałem w ramach wymiany serwisowej nówkę sztukę Fenixa 3 (karton, pulsometr itp).
Dziś zawiozłem go do serwisu i w ramach nadanego wcześniej nr serwisowego otrzymałem inny zegarek ale tym razem w bąbelkowej kopercie, z naklejką refurbished. Jaką mam na niego gwarancję?
Internety piszą o 90 dniach, ale uważam, że byłoby to bardzo nie fair, skoro zegarek który się popsuł miał jeszcze ponad rok ważnej gwarancji.
EDIT:
serwis odpowiedział na zapytanie, potwierdzając dwuletnią gwarancję od momentu wyadania nowego sprzętu.
W styczniu tego roku dostałem w ramach wymiany serwisowej nówkę sztukę Fenixa 3 (karton, pulsometr itp).
Dziś zawiozłem go do serwisu i w ramach nadanego wcześniej nr serwisowego otrzymałem inny zegarek ale tym razem w bąbelkowej kopercie, z naklejką refurbished. Jaką mam na niego gwarancję?
Internety piszą o 90 dniach, ale uważam, że byłoby to bardzo nie fair, skoro zegarek który się popsuł miał jeszcze ponad rok ważnej gwarancji.
EDIT:
serwis odpowiedział na zapytanie, potwierdzając dwuletnią gwarancję od momentu wyadania nowego sprzętu.