Jakie Buty? 72kg przy 180cm.
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam. Jestem początkującym biegaczem. Jestem aktywny sportowo ale przez kontuzję łąkotki (trening tańca) unikałem biegania "po parku" i biegałem tylko jak grałem w sporty drużynowe na wf czy coś. Moja kontuzja minęła ale wolałbym by nie powróciła dlatego potrzebuję buty o solidnej amortyzacji. Biegam po asfalcie
staram się by było jak najbardziej ze śródstopia. Mam 20 lat i jestem mężczyzną. Mój budżet nie jest wysoki, chciałbym kupić buty do 150zł. Biegam co 2-3 dni po ok godzinie.

-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 38:38
- Życiówka w maratonie: stara i nieaktualna
- Kontakt:
Dla początkującego biegacza nie rujnujące budżetu są buty Kalenji z Decathlona. Wbrew pozorom to naprawdę niezłe buty. Możesz też poszukać Adidas Duramo - są teraz przecenione spokojnie za 120-150 się wyrwie a na początek solidny but. W tej cenie chyba jeszcze uda się wyłapać buty firmy Joma - ale nie mam doświadczenia więc nie polecę.
Gdybyś nieco zwiększył budżet - to w granicach 200-250 pln na wyprzedażach da się teraz wyłapać lepsze buty
Gdybyś nieco zwiększył budżet - to w granicach 200-250 pln na wyprzedażach da się teraz wyłapać lepsze buty
biegam ultra i w górach 

- kuczi
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 41:20
- Życiówka w maratonie: 3:30:12
- Kontakt:
Witam.
Który model ma największą amortyzację z kalenji?
Który model ma największą amortyzację z kalenji?
-
- Stary Wyga
- Życiówka na 10k: 39:48
- Życiówka w maratonie: 3:09:32