Komentarz do artykułu Założył blog, aby móc wystartować w maratonie w Tokio

...czyli wszystko co nie zmieściło się w innych działach a ma związek z bieganiem lub sportem.
Awatar użytkownika
bieganie.pl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1738
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29

Nieprzeczytany post

New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
noska
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 40
Rejestracja: 01 lut 2010, 14:01
Życiówka na 10k: 42:21
Życiówka w maratonie: 3:17:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Mam nadzieję, że będziesz się tam bawił równie dobrze jak ja :) To jeden z lepszych maratonów w jakich biegłam a skoro lubisz Japonię to tym bardziej będziesz zachwycony!
Powodzenia!
Awatar użytkownika
Boguslaw
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 231
Rejestracja: 11 lip 2012, 13:52
Życiówka na 10k: 39:02
Życiówka w maratonie: 03:49:09
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Dzięki wielkie! :)

Właśnie studiuję wszelkiej maści mapy i przewodniki. Chcę wykorzystać każdą sekundę pobytu.
Taka okazja zdarza się prawdopodobnie raz w życiu, więc trzeba ją wyeksploatować do granic możliwości ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
KrzysiekJ
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1571
Rejestracja: 06 lis 2013, 16:29
Życiówka na 10k: 38:00 z treningu
Życiówka w maratonie: 2:57:26 atest
Lokalizacja: Gdańsk

Nieprzeczytany post

Przesunięcie czasu na pewno nie pomaga, ale z takim wynikiem na dychę pewnie można celować w znacznie lepszy wynik. I takiego serdecznie życzę.
Awatar użytkownika
Boguslaw
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 231
Rejestracja: 11 lip 2012, 13:52
Życiówka na 10k: 39:02
Życiówka w maratonie: 03:49:09
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Dzięki!

Rzeczywiście, 9 h do przodu to chyba najgorszy z możliwych jet lagów. No ale nic, oczy na zapałki i w miasto! ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
blackfish
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 483
Rejestracja: 09 wrz 2014, 15:29

Nieprzeczytany post