rozgrzewka vs trening
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam
poczytałem, pooglądałem w necie jak ma wyglądać rozgrzewka przed biegiem. W tym co widziałem, jako rozgrzewka zalecany jest trucht przez 10 min i ćwiczenia rozciągające.
Chciałbym zapytać w jaki sposób ma sens 10 minut truchtu w formie rozgrzewki, skoro cały mój bieg to jest wolny trucht. Czy biegając wolnym truchtem, gdzie puls i tak mam wysoki, jest sens wykonywania rozgrzewki? Dlaczego? Rozumiem sens rozgrzewki zaawansowanego biegacza, który biega szybko i obciążenia stawów są duże, ale co u początkującego, który i tak szybko nie może/nie chce biec?
Proszę nie irytować się na takie pytania, jestem totalnie początkującym amatorem aktywności fizycznej, który niespodziewanie dla siebie samego zasmakował w wylewaniu potu i po prostu chcę wiedzieć więcej.
poczytałem, pooglądałem w necie jak ma wyglądać rozgrzewka przed biegiem. W tym co widziałem, jako rozgrzewka zalecany jest trucht przez 10 min i ćwiczenia rozciągające.
Chciałbym zapytać w jaki sposób ma sens 10 minut truchtu w formie rozgrzewki, skoro cały mój bieg to jest wolny trucht. Czy biegając wolnym truchtem, gdzie puls i tak mam wysoki, jest sens wykonywania rozgrzewki? Dlaczego? Rozumiem sens rozgrzewki zaawansowanego biegacza, który biega szybko i obciążenia stawów są duże, ale co u początkującego, który i tak szybko nie może/nie chce biec?
Proszę nie irytować się na takie pytania, jestem totalnie początkującym amatorem aktywności fizycznej, który niespodziewanie dla siebie samego zasmakował w wylewaniu potu i po prostu chcę wiedzieć więcej.
- Marc.Slonik
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 44:12
- Życiówka w maratonie: 3:23:55
- Kontakt: