Nie chciałem o tym już pisać, ale zauważyłem, że napisali o nas na swojej stronie na FB:
"Portal bieganie.pl, nie zamieści informacji o tym "niczym" bo nie widzi w tym projekcie nic interesującego. "LUBIE LUDZI W TYM KRAJU""
i jeszcze:
"Dziś dostaje od firmy Mizuno buty. .....Oni w odróżnieniu do portalu BIEGANIE.PL widzą COŚ INTERESUJĄCEGO w takim pomyśle "
Więc może kilka słów wyjaśnienia:
Kilkanaście dni temu otrzymałem od jakiegoś Pana propozycje objęcia patronatu medialnego nad tym przedsięwzięciem. Skonsultowałem się z kolegami z Redakcji, powiedzieli, że wg nich takie rzeczy już były (choćby te wymienione przez was) więc odpisałem temu Panu, że: "Tak więc na razie nie ma w tym pomyśle nic co by nas zainteresowało."
Ten Pan odpisał mi wyraźnie oburzony, że "wykorzysta moją odpowiedź medialnie"

Widzę, że właśnie wykorzystał.
Nie rozumiem jednego. Jeśli gość robi to dla siebie to nie wiem po co patronat medialny? A jeśli dla jakiegoś wyższego celu to nie zostaliśmy o tym poinformowani. Bo ze sportowego punktu widzenia nie jest to jakiś mega wyczyn, jeśli ktoś myśli, że jest inaczej to widać nie przeanalizował biegowych wyczynów jakie były w ostatnich latach robione (choćby Piotr Kuryło).