Komentarz do artykułu TRENING A MASA CIAŁA - część 1/5

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
New Balance but biegowy
milusia
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 05 cze 2013, 21:09
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

niezwykle ciekawy artykuł :) jestem początkująca i zbieram wszelkie info na temat biegania, jak każda kobieta mam w tym swój interes :)
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Będzie jeszcze więcej fragmentów, książka jest fajna.
slaff
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 20 mar 2013, 13:54
Życiówka na 10k: 43,46
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Artykuł fajny, książkę trzeba by sobie kupić:) ja osobiście i biegam i trenuje siłowo:) obie te formy aktywności idzie bardzo fajnie połączyć:) licza sie priorytety, sam czasami mam mysli żeby tylko biegać ale po treningu siłowym tez czuje sie świetnie:) najważniejsze że Polska zaczyna się ruszać z przed telewizora choć na razie raczkujemy, w takiej Danii np. w wolny dzień to na ścieżkach biegowych ciężko o miejsce hehe
Awatar użytkownika
FilipO
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 602
Rejestracja: 15 maja 2011, 21:27
Życiówka na 10k: 38:15
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Poznań

Nieprzeczytany post

Tak z czystej ciekawości. Czy książka jest przeznaczona głównie dla tych, którzy chcą spalić tkankę tłuszczową? Czy również dla grupy, dla której nie jest to priorytetem?
Obecnie: wieczny kontuzjusz.
Stare dzieje i rekordy życiowe:
5km - 18min 32s - rok '13
10km - 38min 14s - rok 13'
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post