Przygotowanie do testów interwałowych
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Jestem sędzią piłkarskim i co pól roku mam testy interwałowe, które chciałbym jak najlepiej zdać. Ogólnie rzecz biorąc polegają one przebiegnięciu:
150 m w 35 sekund ; 50 m w 45 sek ; 150m w 35 sekund ; 50 m w 45 sek ---> co daje jedno okrążenie i takich jest 12
Ostatnio przebiegłem 10 takich okrążeń i wysiadłem, zakwasy miałem 2 dni.
Jak efektywnie przygotować się do takiego testu? Jestem bardzo początkujący w bieganiu. Przez lata grałem w piłkę nożna a teraz zająłem się sędziowaniem i chce jak najlepiej wypadać. Przy okazji chciałbym dodać, że po przestaniu grania w piłkę przytyłem z 72 do 80 kg. Czy przy treningu można redukować wagę?
Pozdrawiam i liczę na odpowiedź
150 m w 35 sekund ; 50 m w 45 sek ; 150m w 35 sekund ; 50 m w 45 sek ---> co daje jedno okrążenie i takich jest 12
Ostatnio przebiegłem 10 takich okrążeń i wysiadłem, zakwasy miałem 2 dni.
Jak efektywnie przygotować się do takiego testu? Jestem bardzo początkujący w bieganiu. Przez lata grałem w piłkę nożna a teraz zająłem się sędziowaniem i chce jak najlepiej wypadać. Przy okazji chciałbym dodać, że po przestaniu grania w piłkę przytyłem z 72 do 80 kg. Czy przy treningu można redukować wagę?
Pozdrawiam i liczę na odpowiedź
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 38:14
- Życiówka w maratonie: 2:57:08
- Kontakt:
12 okrążeń jest na zaliczenie czy na uzyskanie maksymalnej oceny?kaiser338 pisze:Jestem sędzią piłkarskim i co pól roku mam testy interwałowe, które chciałbym jak najlepiej zdać. Ogólnie rzecz biorąc polegają one przebiegnięciu:
Aaa - ludzie nie ma czegoś takiego jak zakwasy. Kwas mlekowy nawet po bardzo intensywnym treningu jest neutralizowany mniej więcej w ciągu godziny po wysiłkukaiser338 pisze:Ostatnio przebiegłem 10 takich okrążeń i wysiadłem, zakwasy miałem 2 dni.