Brak energi - ..
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Cześć mam pytanie!! Mam 15 lat.. Biegam 4-5 razy w tygodniu nie dużo to jest bardziej trening na szybkość.. Siłownie mam 4 razy w tygodniu!! Ćwicze już tak rok tego i tego. Od 3 miesięcy zauważyłem że nie mam siły na nic!! Najgorzej jest od 8-13 godziny wtedy w szkole nie moge wytrzymac bo mi sie spac chce!! Teraz to bez drzemki w dzien nie wytrzymam!! Diete mam ustaloną.. Więc to raczej nie to.. Robiłem morfologie i nic nie wyszło?? Zrobiłem sobie przerwe 2 tygodniową i też nic!??
Dzień bez biegu to dzień stracony!!
Dzień bez siłowni to dzień regeneracji!!
- outsider
- Zaprawiony W Bojach
Jestem co prawda amatorem, ale dla mnie to wygląda na objawy przeciążeniowe wywołane zbyt dużymi obciążeniami nieodpowiedno dobranymi do wieku.
Ten trening szybkościowy to jest robiony jakoś z głową, czy też po prostu zapie....sz ile sił w nogach?
Kiedy dojdziesz do siebie to nie wiem, wiem natomiast, że nie należy samemu sobie bez wsparcia trenera aplikować takich obciążeń-w sumie 8-9 razy w tygodniu trening na siłowni lub biegowy!
Tego to chyba nawet w klubach zawodnicy w Twoim wieku nie robią.
Radziłbym zrobić przerwę, w trakcie której co najwyżej jakaś pływalnia,spacery ale wszystko znacznie poniżej możliwości i łagodnie.
A po wakacjach poszukaj sobie jakiegoś klubu inaczej z Twoim zapałem wcześniej czy później się zarżniesz.
Ten trening szybkościowy to jest robiony jakoś z głową, czy też po prostu zapie....sz ile sił w nogach?
Kiedy dojdziesz do siebie to nie wiem, wiem natomiast, że nie należy samemu sobie bez wsparcia trenera aplikować takich obciążeń-w sumie 8-9 razy w tygodniu trening na siłowni lub biegowy!
Tego to chyba nawet w klubach zawodnicy w Twoim wieku nie robią.
Radziłbym zrobić przerwę, w trakcie której co najwyżej jakaś pływalnia,spacery ale wszystko znacznie poniżej możliwości i łagodnie.