W dziedzinie reklam butow biegowych czesto dochodzi do splycenia podejscia do zagadnienia.
Po jakims czasie przestajemy juz na to reagowac.
Do tego wniosku doszla firma K-Swiss, podejmujac ryzyko terapii szokowej, wprowadzajac wulgarny jezyk i fikcyjna postac Kenny'ego Powers'a. Reszta postaci to autentyczni celebryci sportowi:
http://www.youtube.com/watch?v=sjc5LFThDTQ
http://www.youtube.com/watch?v=XtoHYGq_ ... re=related
Co myslicie?
Czy macie juz dosc reklam?
- wojtek
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 10535
- Rejestracja: 19 cze 2001, 04:38
- Życiówka na 10k: 30:59
- Życiówka w maratonie: 2:18
- Lokalizacja: lokalna
- Kontakt:
Articles in English:
http://www.examiner.com/atlanta-sports-gear-in-atlanta/wojtek-wysocki
Looking back:
http://bieganie.pl/?cat=37
Jutup: http://www.youtube.com/user/wojtek1425/videos?view=0
http://www.examiner.com/atlanta-sports-gear-in-atlanta/wojtek-wysocki
Looking back:
http://bieganie.pl/?cat=37
Jutup: http://www.youtube.com/user/wojtek1425/videos?view=0
Jak swiat dlugi i szeroki obrazkiem-reklama stoi. Kultura obrazkowa jest wszedzie. Ostatnio bylem w publicznej toalecie przy Niemieckim autobahnie i jakiez bylo moje zdziwienie, sikam do muszli a tu zapala sie raklama
Ciekawe, kiedys pewnie pojde do WC na cos "wiekszego" usiade na muszle a tu zaswieci mi sie reklama. Nawet w spokoju nie mozna zalatwiec podstawowych potrzeb fizjologicznych
Szok





