Projekt
-
- Zaprawiony W Bojach
Jak miał na imię Napoleon?
-
- Wyga
Zacne. Autorowi tematu radzę poważnie rozważyć takie pytanie w ankiecielapka88 pisze:Podaj pole sześcianu o bokach równych łydce Usaina Bolta w zaokrągleniu do jednej milionowej.

-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 48:42
- Życiówka w maratonie: 4:14:37
Monika ja też nie oglądam, ale Ryśka znam - to wszak jedna z ikon naszej popkultury. No i myje rączki 

-
- Wyga
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
ktoś mi mówił że to Rysiek sam zapragnął dołączyć do Hankimszary pisze:dobry Rysiek z Klanu to martwy Rysiek z Klanu - bo PONOĆ mają go uśmiercić - ale nie wiem, nie znam się i nie oglądam

- mszary
- Zaprawiony W Bojach
bo ponoć na pogrzebie Hanki złapał wieniecMonika222 pisze:ktoś mi mówił że to Rysiek sam zapragnął dołączyć do Hankimszary pisze:dobry Rysiek z Klanu to martwy Rysiek z Klanu - bo PONOĆ mają go uśmiercić - ale nie wiem, nie znam się i nie oglądam

-
- Wyga
niedawno Hanka przegrała walkę z kartonami,mszary pisze:bo ponoć na pogrzebie Hanki złapał wieniecMonika222 pisze:ktoś mi mówił że to Rysiek sam zapragnął dołączyć do Hankimszary pisze:dobry Rysiek z Klanu to martwy Rysiek z Klanu - bo PONOĆ mają go uśmiercić - ale nie wiem, nie znam się i nie oglądam
teraz zbliża się koniec Ryśka,
ale jedno jest pewne moda na sukces się nie kończy

- Księżna
- Zaprawiony W Bojach
Określając ekipę mianem idiotów raczej nie zyskasz sympatii (dobrze by było teraz ochłonąć i zdobyć się na chwilę refleksji i słowo przepraszam)
Poza tym wypadałoby w poście napisać słowa wyjaśnienia.
Kim jesteś (uczniem i szykujesz projekt jako pracę domową? studentem szykującym pracę zaliczeniową? nie podejrzewam... ale może nauczycielem?).
Czym jest projekt.
Czego ściślej ma dotyczyć, w jakiej formie ma być prezentowany. I czemu mają służyć ankiety przed projektem.
A co do wypowiedzi towarzystwa - heheheheh urechotałam się;-))))