Buty na początek - bolące kolana

Awatar użytkownika
estados
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Hej, mam mały problem z kolanami mojej dziewczyny:), Namówiłem ją do biegania, lecz buty w których biega nie za bardzo się nadają, proszę o kilka porad jak dobrać buty by kolana nie bolały, czym się kierować, jakie parametry, w tej kwestii jestem laikiem gdyż ja na początek biegam w zwykłych butach Head i na razie mi to starcza, więc nie umiem jej poradzić co kupić. Jeśli macie jakieś sprawdzone buty polećcie:) Musicie mi pomóc bo przestanie biegać ze mną i będzie lipa :):):) Liczę na was:)
PKO
feelipe
Stary Wyga
Stary Wyga

Nieprzeczytany post

Bol kolan nie muis byc koniecznie spowodowany zlym doborem obuwi, przyczyn moze byc wiele. Przeciazenie stawow w wynki przejscia z chodzenia na bieganie, za duzy kilomteraz jak na poczatek, jakis stary uraz itd.
Jesli juz chcesz kupic jej buty do biegania to kazde buty do biegania bede lepsze niz zwykle trampki (chociaz sa zdania podzielone). Najpier zacznij od tego jaki ma rodzaj stopy neutralna, supinujaca, pronujaca i wg. tego dobierz buty. Jak na poczatek to nie musza to byc buty z gornej polki, ludzie chwala sobie najprostszy model Kalenji za ok. 60 zl (nie wiem po ile teraz stoi :) Jesli masz w miescie sklep typowo dla biegaczy to warto sie tam udac i obsluga doardzi Tobie, Wam najlepiej.
Obrazek
Awatar użytkownika
estados
Dyskutant
Dyskutant

Nieprzeczytany post

Oki dziękuje za info, kilometraż spoko bo robimy program z biegania.pl 5km w 12tyg także nie przeciążamy się:) A w jaki sposób można sprawdzić to czy to stopa neutralna, supinujaca, pronujaca??
Awatar użytkownika
wysek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 32:34
Życiówka w maratonie: 2:43
Kontakt:

Nieprzeczytany post