Moja szybkość jest daremna :/
-
- Dyskutant
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam wszystkich : )
Jestem totalną amatorką, która stawia pierwsze kroki w tej prehistorycznej dyscyplinie jaką jest bieganie.
Można powiedzieć, że zaczęłam sobie truchtać gdzieś ok. początków sierpnia '11. Dużo pływam, jeżdżę na rolkach, czasami jakiś godzinny wypad rowerowy. Parę miesiący temu natknęłam się na ten oto portal i wiedząc, że nie cierpię biegać (problemy z oddychaniem, uczucie cieżkosci w płucach - teraz już wiem dlaczego - zawsze zaczynałam na wariata), postanowiłam iść w zaparte.
Po wielu tu wizytach i porządnej podstawie teoretycznej wzięłam się za praktykę. 3 x w tygodniu biegam w siłowni na bieżni wg planu: 40' biegu (w tempie 7,8 km/h) + 6 przebieżek (w tempie 15 km/h).
Poczytałam sobie trochę blogów niby początkujących biegaczy i mam teraz lekką załamkę. Np. jeden niby amator ma czas 5,7 km/h, a ja 7,8 km/h !!! ... a zawsze wydawało mi się, że jstem w miarę wysportowana i z kondycją jest ok.
Chciałabym poprawić swój czas. Jak to dobrze zrobić? Może ktoś mi doradzi?
aaaaaa... chciałem jeszcze podkreślić, że już lubię biegać, powiedziałambym nawet, że zaczyna mnie to lekko wciągać :D
Jestem totalną amatorką, która stawia pierwsze kroki w tej prehistorycznej dyscyplinie jaką jest bieganie.
Można powiedzieć, że zaczęłam sobie truchtać gdzieś ok. początków sierpnia '11. Dużo pływam, jeżdżę na rolkach, czasami jakiś godzinny wypad rowerowy. Parę miesiący temu natknęłam się na ten oto portal i wiedząc, że nie cierpię biegać (problemy z oddychaniem, uczucie cieżkosci w płucach - teraz już wiem dlaczego - zawsze zaczynałam na wariata), postanowiłam iść w zaparte.
Po wielu tu wizytach i porządnej podstawie teoretycznej wzięłam się za praktykę. 3 x w tygodniu biegam w siłowni na bieżni wg planu: 40' biegu (w tempie 7,8 km/h) + 6 przebieżek (w tempie 15 km/h).