Witam,
ostatnimi czasy po jakiś 10 minutach biegania odczuwam ból podbicia stopy, tak mniejwiecej w środkowej części stopy po zewnętrznych stronach.
By uściślić, dodam że jestem raczej początkującym, 3 miesiące biegania, lekki jak piórko, biegam w nowych butach(moze 7 treningów), buty dobrane w sklepie na neutralna stopę bo jakbym testu wodnego nie robił tak zawsze wychodzi neutralnie.
Czego to wina? Nogi muszą przyzwyczaić się do butów? Czy mam za słabe stopy?Czy może złe buty, źle wiąże? Dodam, że ból to takie nieklucie a raczej ból mięśnia, skurcz, ścisk.
Aa 5 minut po bieganiu przechodzi i w normalnym 'użytkowaniu' niczego nie czuję.
Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc, radę
Podbicie stopy
-
- Dyskutant
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
podłączam się pod pytanie.
Czy może to by spowodowane tym, że buty jeszcze nie dopasowały się do nogi?
Czy może to by spowodowane tym, że buty jeszcze nie dopasowały się do nogi?
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
Jeśli macie wysokie podbicie a buty zbyt mocno zwiążecie to coś takiego pewnie może się przydarzać. Wiązać trzeba tylko tyle ile trzeba. 

- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
-
- Stary Wyga
dokładnie, testowałem na probe - jeden but mocno zawiązany, jeden słabiej - ból występował tylko w mocno ścisniętych sznurówkach, więc problem rozwiązany:) ostatnie dwa treningi w nieściśniętej stopie -> ZERO bólu
-
- Dyskutant
dziękuję, nie wpadłabym na to 

-
- Rozgrzewający Się
Witam wszystkich