Bez pakietu startowego PMW

Informacje o nowych biegach, wrażenia, przemyślenia, poszukiwanie towarzystwa i inne startowe duperele.
qwert
Wyga
Wyga

Nieprzeczytany post

Czy na starcie i na trasie biegu półmaratonu warszawskiego będzie selekcja faktycznie na te strefy czasowe i czy w przypadku nie posiadania nr startowego będą takie osoby wypraszane z tej imprezy biegowej?? Przyznam się szczerze, że nie uśmiecha mi się płacić 80zł za jakiś bezsensowny pakiet startowy zwłaszcza jeżeli jestem studentem, który musi zapłacić za bilet na dojazd i powrót. Przykro stwierdzić ale to jest droga zabawa ale przyjemna.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 23:01 przez qwert, łącznie zmieniany 1 raz.
PKO
Awatar użytkownika
kubako83
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

qwert pisze:Czy na starcie i na trasie biegu półmaratonu warszawskiego będzie selekcja faktycznie na te strefy czasowe i czy w przypadku nie posiadania nr startowego będą takie osoby wypraszane z tej imprezy biegowej?? Przyznam się szczerze, że nie uśmiecha mi się płacić 80zł za jakiś bezsensowny pakiet startowy zwłaszcza jeżeli jestem studentem, który musi zapłacić za bilet (obecnie studiuje na Słowacji) na dojazd i powrót. Przykro stwierdzić ale to jest droga zabawa ale przyjemna.
Pakiet startowy to nie tylko batonik ale cała organizacja imprezy. Na koncerty też sobie wchodzisz przez dziurę płocie? Nie masz poczucia, że jak się z czegoś korzysta to się za to płaci? Inni płacą...
Kuba -----> [url=http://www.kuba-pichci.pl]jesteś głodny? zjedz coś![/url] | [url=http://bieganie.pl/forum/viewtopic.php?t=15372]mój blog[/url] | [url=http://bieganie.pl/forum/posting.php?mode=reply&f=28&t=15605]skomentuj[/url]
koreek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post