Biegi na orientację
- bebej
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Kontakt:
Biegać lubię, ale nie jestem najwiekszym entuzjastą biegów ciagłych - troche mnie przy nich nosi, no i co tu duzo gadać, nudzi. Juz jakis czas temu odkryłem ciekawą alternatywę dla biegów ciągłych i dlatego chciałbym sie dowiedzieć jak najwiecej o bieganiu na orientację. Piszcie coś o nich, bo ja jestem laikiem.
- Macias
- Rozgrzewający Się
- Kontakt:
Ciekawa alternatywa do biegania po szosie. Tak naprawdę w orientacji sam decydujesz jak i którędy biegniesz.
Różnorodność w orientacji jest ogromna - o sprintów po parku i mieście po longi w lasach.
Polecam!!!
Różnorodność w orientacji jest ogromna - o sprintów po parku i mieście po longi w lasach.
Polecam!!!
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
Ostatnio nasz redakcyjny kolega Remus się w to trochę zaangażował.
No i nasz inny kolega - JasiekPol też jest specem - niedawno pokazał mi jakie liczby ludzi zajmują się tym na świecie - byłem zaskoczony.
No i nasz inny kolega - JasiekPol też jest specem - niedawno pokazał mi jakie liczby ludzi zajmują się tym na świecie - byłem zaskoczony.
- Remus
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 30:28
- Kontakt:
Faktycznie ostatnio imprezy na orientację mnie wciągnęły. Do tego stopnia nawet, że zorganizowałem już dwie edycje marszów na orientację LOST (dla zainteresowanych strona http://www.lost-marsze.cba.pl). Dalej jestem jednak laikiem i o imprezach na orientację wiem mało.
W ogóle to chyba jest tak, że moje i inne podobne marsze na orientację różnią się od biegów na orientację - wystarczy chociażby spojrzeć na mapy wykorzystywane w obu dyscyplinach. Są różne. Za Wikipedią:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bieg_na_orientacj%C4%99
http://pl.wikipedia.org/wiki/Turystyczn ... tacj%C4%99