otrzymałem takie urządzenie w Decathlonie przy rozliczeniu gwarancji i nie mogę sobie poradzić z kilkoma kwestiami, więc zwracam się do użytkowników. Dodam, że wcześniej posiadałem kalenji 700 i wydawało mi się, że obsługa tego będzie podobna a tu zonk.
Pierwsze pytanie:
Czy to normalne, że w trybie ładowania nie mogę włączyć zegarka i go używać.
Jak już podłącze to nie mogę zrzucić treningu do geonaute software głównie dlatego że nie mogę włączyć zegarka
W geonaute software jako jedne z urządzeń mam geonaute ONmove 500/700 ale 710 nie mam ;-( a wydaje mi się że mam wersję najnowszą
Dlatego rozpoczynam wątek i proszę o pomoc użytkowników tego sprzętu
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Szukam posiadaczy geonaute 710 pomocy!!!!
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 gru 2013, 00:42
- Życiówka na 10k: 39:04
- Życiówka w maratonie: 3:22:59
W takim razie mam kolejne pytanie czy to normalne że jak już zrzucę do ONconnect to automatycznie kasuje mi trening czy jakoś mogę to ominąć aby mieć trening w zegarku również
Oraz jak już zrzucę do strony i eksportuje plik a następnie chcę go załadować do geonaute software to mam trening bez cardio czy można to jakoś obejść?
Oraz jak już zrzucę do strony i eksportuje plik a następnie chcę go załadować do geonaute software to mam trening bez cardio czy można to jakoś obejść?
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 723
- Rejestracja: 23 mar 2013, 22:37
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Na chwilę obecną nie można eksportować z zapisem pulsu , zegarek się wyłącza po podłączeniu kabla ponieważ przechodzi w tryb pamięci masowej - nie da się tego obejść. Przy zrzucie na stronę nie można ominąć ich usuwania z zegarka. Trwają pracę nad portalem , więc można mieć tylko nadzieję , że dopasują go do potrzeb użytkowników (jeszcze niedawno nie było możliwości eksportu).