"cieknący nos"
-
- Rozgrzewający Się
Witajcie
jestem w 4 tygodniu i być może zadam głupie pytanie ale niech już będzie - jestem nowicjusz.
Problem (?) dotyczy nosa (!)- po prostu podczas biegania dostaję efektu "cieknącego nosa" i nie wiem: czy nie jestem do końca zdrowy, czy może to normalne zjawisko, może wreszcie to efekt tymczasowy specjalnie dla początkujących.
W dziale sprzęt nie znalazłem nic o chusteczkach.
pozdrawiam
jestem w 4 tygodniu i być może zadam głupie pytanie ale niech już będzie - jestem nowicjusz.
Problem (?) dotyczy nosa (!)- po prostu podczas biegania dostaję efektu "cieknącego nosa" i nie wiem: czy nie jestem do końca zdrowy, czy może to normalne zjawisko, może wreszcie to efekt tymczasowy specjalnie dla początkujących.
W dziale sprzęt nie znalazłem nic o chusteczkach.
pozdrawiam
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 36:49
- Życiówka w maratonie: 2:59:44
Mam podobny problem. Biegam od ponad pół roku.
Prawdopodobnie jest to związane z alergią.
Nos zatyka się nie tylko podczas biegu ale też przy grze w piłkę nożną - ogólnie przy zwiększonym wysiłku.
Przez cały rok.
Prawdopodobnie jest to związane z alergią.
Nos zatyka się nie tylko podczas biegu ale też przy grze w piłkę nożną - ogólnie przy zwiększonym wysiłku.
Przez cały rok.
[url=http://www.biegajznami.pl/GT]forum Grupy Trójmiasto[/url], [url=http://www.grupatrojmiasto.digimer.pl]Strona GT[/url], [url=http://www.grupatrojmiasto.digimer.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=13&Itemid=21]GT Challenge 2007[/url]
- caryca
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Kontakt:
mam dokladnie to samo, a jak sie robi zimno to mi 'cieknie' -strasznie!, ale jakos do tej pory to nie robilam nic, poprostu biore ze soba kawalek papieru toaletowego, i nie mam problemu. Chusteczki nie sa dobre, bo duze, no i to jest 'woda' wiec te male kawalki sa technicznie wygodniejsze.
milego biegania
aga
milego biegania
aga
-
- Zaprawiony W Bojach
- Kontakt: