Witam.
Jestem tutaj nowy moją przygodę z bieganiem zacząłem w marcu w tym roku. Tzn. można powiedzieć że jestem całkowitym nowicjuszem...
Moje pytanie odnosi się do pulsu w trakcie biegu...dodam ze nie biegam szybko...
Mój Puls jest dość wysoki i boję się czy nie za Wsoki ..
Np. dystans 5 km 30min puls sredni 148. ...,gdy biegnę poniżej( Pace )6 min to przekracza 150 ...
wiadomo na samym początku był o wiele wyższy...
czy to jest normalne ????
Dodam że mój Puls spoczynkowy jest w granicach 55
mam 53 lata ,waga 75kg..
PS : czuje ze mogę biec szybciej tylko się boje ...
Pozdrawiam Adam
Tętno podczas biegu..
- keiw
- Zaprawiony W Bojach
Puls jest cechą osobniczą i te dane są po prostu twoimi danymi.
Po co patrzysz na puls? Biegasz z pulsometrem? Masz jakieś problemy z sercem?
Serce ci nie stanie, jak np. osiągnie 185 bpm. Szybciej ty staniesz
Po co patrzysz na puls? Biegasz z pulsometrem? Masz jakieś problemy z sercem?
Serce ci nie stanie, jak np. osiągnie 185 bpm. Szybciej ty staniesz
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
- janekowalski
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 00:38:26
- Życiówka w maratonie: 02:59:42
- Kontakt:
Bieganie z pulsometrem imho jak najbardziej wskazane w którymś tam momencie biegowej przygody ale czy na początku też? Hmm, w mojej ocenie niekoniecznie. Teraz są ważniejsze rzeczy niż puls. Pełna zgoda z postem kolegi @keiw wyżej. Od siebie dodam tylko że bez znajomości wartości swojego biegowego hrmax (tętna maksymalnego) to te cyfry nie powiedzą za wiele.