Bolesne początki

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
kali
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam

Jestem początkującym biegaczem, który swoją przygodę z tym sportem rozpoczął aby poprawić swoją kondycje, zgubić kilka kilo oraz dać astmie kopa w tyłek. Biegam według plany ze strony http://bieganie.natemat.pl/5617,jak-zac ... o-biegacza. Oczywiście przed każdym biegiem rozgrzewam się https://youtu.be/jgspWyHN99I. Biegam od 1,5 tygodnia. Od przedostatniego biegania pojawił sie pewien problem, a mianowicie ostry ból piszczeli pojawiający się po 2 serii powtórzeń. Nie wiem czym to może być spowodowane oraz czy nie doprowadzi mnie to do jakieś kontuzji jeśli to zbagatelizuje. Co to może być i czym może być spowodowane? Dodam że nie należe do osób drobnych mam 190 cm wzrostu i jakieś 115 kg. Dodatkowo mam coś co potocznie zwie się płaskostopiem. Może macie jakieś raby jak zapobiec tym dolegliwością?
PKO
Awatar użytkownika
Buniek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 35:35
Życiówka w maratonie: 2:57:09

Nieprzeczytany post

To co Ci dolega nazywa się shin splints. Często przytrafia się początkującym biegaczom. Najważniejsza rada nie biegaj po twardych nawierzchniach.

przeczytaj to, to i to
Krzysiek
Awatar użytkownika
Tomasz
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Buniek pisze:Najważniejsza rada nie biegaj po twardych nawierzchniach.
Żeby każdy miał wybór ;)
Kali, masz trochę kg na sobie, kup dobre buty z solidną amortyzacją i przez parę miesięcy trenuj marszobiegi. Jak boli, lód i ... wolniej :) Tego bólu nie zabiegasz, tylko pogorszysz stan.
sebast
Stary Wyga
Stary Wyga

Nieprzeczytany post

Tego bólu nie zabiegasz, tylko pogorszysz stan.