Chciałbym osiągać coraz lepsze wyniki.
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Cześć, ten post będzie dosyć przydługawy, ale mam nadzieję, że ktoś to przeczyta.
Mam 20 lat i jestem uczniem szkoły zawodowej. W moim życiu nie zawsze było kolorowo, raczej ze względu na towarzystwo. Wpadłem w alkohol, narkotyki, mecze, jakieś tam drobne wybryki itd. Pisze to nie wiem czemu, ale muszę się komuś wygadać, bo z całej tej osiedlowej hołoty zostałem sam i wydaje mi się, że tylko ja chce zmienić swoje życie.
Większość ludzi z osiedla żyje z dnia na dzień, bez większych planów, bez pracy, porzucone szkoły, porobione dzieci. Najciekawsze zajęcie to jaranie zioła z lufy pod bramą. Moje życie też tak wyglądało.
Rodzice mi chyba przemówili do rozsądku, chociaż oni byli neutralni - jest nam przykro, ale to Twoje życie, rób co chcesz.
Ja też coś zrozumiałem, zobaczyłem, że można inaczej. Obecnie robię kurs prawa jazdy, zacząłem normalnie chodzić do szkoły którą olałem (Z tego powodu 2 lata jestem w plecy, a jedno z lepszych techników w województwie zamieniłem na przeciętną w skali miasta zawodówkę) i planuje kolejne kursy: językowy, oraz zawodowe.
Przez ten cały patologiczno - olewczy tryb życia zapuściłem się nieco. Z tego powodu pożyczyłem od rodziców pieniądze (Ja ich podziwiam, że takiemu pasożytowi chcą jeszcze cokolwiek poza kromką chleba dziennie dawać!)
Kupiłem sobie hantle, ciuchy sportowe: buty, koszulkę, spodnie i bluzę ortalionowe. Sztangę i ławeczkę, troche żelastwa do obciążenia, ławke do brzuszków. Suplementy typu zdrowa czerwona herbata, witaminy C i multiwitamine, "mocne stawy", wyciąg z jakiś ziółek żeby obniżyć poziom cukru oraz jedzenie: Zapas piersi z kuraka, banany, ciemny chleb, kilka zgrzewek wody mineralnej.
Na początek przydałby mi się detoks. Byłem kiedyś w szpitalu gdy bardzo mocno się zatrułem narkotykami i alkoholem.
Wtedy widziałem płaczącego ojca. Pierwszy raz w życiu.
Drugi raz widziałem jak płakał, gdy go pobiłem.