metoda Jeff'a Galloway'a?

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
mocjakdynamity
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Jako, że jestem świeży i nie znam się wcale a wcale to szukam pomysłów, wiedzy oraz inspiracji u bardziej doświadczonych koleżanek i kolegów. Tym sposobem trafiłem na recenzję książki "Bieganie metodą Gallowaya", zainteresowani znajdą ją a blogu PawełBiega (link: http://www.pawelbiega.pl/bieganie-metod ... f-galloway).
Zachęcony dobrą oceną, polecaną zwłaszcza początkującym, nabyłem ów książkę.
Poczytałem też nieco o samej "metodzie" w sieci. Cóż, opinie "prawdziwych biegaczy" (ho, ho!) nie oszczędzają pana Jeffa.

Jakie macie Wy podejście?

Domyślam się, że ten wątek był już niejednokrotnie poruszany, ale uważam, że w dziale dla początkujących się przyda.

Zapraszam do dyskusji :)
PKO
Awatar użytkownika
maly89
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 37:44
Życiówka w maratonie: 02:56:04
Kontakt:

Nieprzeczytany post

http://bit.ly/YOTqI8

Jak widzisz wątków tego typu jest cała masa na forum :) Ale chciałeś założyć nowy? Ok :)

Ja również przeczytałem tą książkę na początku swojej przygody z bieganiem. To była moja pierwsza biegowa lektura i muszę przyznać, że czytało mi się ją rewelacyjnie! Ale, żeby nie było tak różowo, mimo wielu ciekawych i wartościowych wskazówek jakie znalazłem w tej książce, nigdy nie stosowałem marszobiegów i póki zdrowie mi na to pozwala nie zamierzam ich stosować :) Nie mnie dla początkujących gorąco polecam :)
mocjakdynamity
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

właśnie przekopałem dzisiaj forum, znajdując nieco opinii.
Sporo biegaczy chwali sobie tę "metodę", dostrzegają mniejsze zmęczenie po ukończonym biegu i twierdzą, że tym sposobem minimalizują ryzyko kontuzji.