Powrót do biegania
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam
Mam 18 lat mam 177 cm i ważę 83 kg chciałbym powrócić do biegania w celu poprawieniu kondycji ale obawiam się że stracę masę mięśniową a chciałbym się pozbyć brzucha proszę o porady jak biegać co jeść nie jestem początkującym biegaczem kilka lat temu biegałem prawie codziennie i chciałbym wrócić do formy.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź
Mam 18 lat mam 177 cm i ważę 83 kg chciałbym powrócić do biegania w celu poprawieniu kondycji ale obawiam się że stracę masę mięśniową a chciałbym się pozbyć brzucha proszę o porady jak biegać co jeść nie jestem początkującym biegaczem kilka lat temu biegałem prawie codziennie i chciałbym wrócić do formy.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź
- krasnoludek6
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: <40
- Życiówka w maratonie: 3:27
masz 18 lat ,mowisz [kiedys biegales ,nie jestes poczatkujacy]
to o co pytasz?
Na mase miesniowa to jeszcze czas bedziesz ją napewno mial tylko ,ze duzo lepszej jakosci.
Jesli posiadamy brzuch to moze zacznij najpierw od rowerka a pozniej dolacz plywanie ,kiedys po jakims czasie bieganie 3 treningi w tygodniu wystarczy jesli tylko o utrzymanie wagi,lecz kazdy wie ,ze to pozniej przechodzi w nalogowe bieganie i juz trzyma ,,pozdrawiam
a te pierwsze dwa zdania ktore napisale to pomyslalem ,ze wielu znas biega prawie tyle co ty zyjesz i nie uwazaja sie za biegaczy z doswiadczeniam,,oczywiscie nie gniewaj sie

to o co pytasz?
Na mase miesniowa to jeszcze czas bedziesz ją napewno mial tylko ,ze duzo lepszej jakosci.
Jesli posiadamy brzuch to moze zacznij najpierw od rowerka a pozniej dolacz plywanie ,kiedys po jakims czasie bieganie 3 treningi w tygodniu wystarczy jesli tylko o utrzymanie wagi,lecz kazdy wie ,ze to pozniej przechodzi w nalogowe bieganie i juz trzyma ,,pozdrawiam