Zwiekszyć tempo - o zgrozo jak?

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
Awatar użytkownika
Boberek_21
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 1g16m38s
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Hej! Jestem nowicjuszką jeśli chodzi o bieganie - zaczęłam w listopadzie zeszłego roku. Mój problem polega na tym że chciałabym zwiększyć tempo w jakim biegam które w tej chwili wynosi średnio 8:39. Nie mam problemu z wytrzymałością - tym tempem potrafie spokojnie przebiec ciagiem 8 km ale zajmuje mi to godzinę i patrząc na czasy innych doszłam do wniosku że raczej to żaden powód do dumy. Wiosną chciałam wziąść udział w imprezie Eco Run w WPKiW w chorzowie (bieg na 15 km) ale z takim tempem nie mam co stawać na starcie. Próbowałam biec szybciej ale od razu lapie mnie kolka albo zadyszka.

Jak podkręcić tempo by nie dostać zadyszki, kolki i zawrotów głowy?

by uzmysłowić co bardziej ogarniętym ode mnie moja kondycje podsyłam link do profilu na endo: http://www.endomondo.com/profile/7609701
Powiedz mi że coś jest niemożliwe a udowodnię Ci jak bardzo się mylisz!

Moje ENDOMONDO
Blogowo
Komentarze do moich wypocin
PKO
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48

Nieprzeczytany post

Być może muszisz sie troche uzbroić w cierpliwość i działać systematycznie. Przeczytaj może to:
http://www.bieganie.pl/?show=1&cat=19&id=4527
Awatar użytkownika
klosiu
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 43:40

Nieprzeczytany post