Pomocy

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
lukasz1000
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam mam do was wszystkich wielka prosbe, chodzi mi przedewszystkim o przeliczenie mojego MAX TETNA (Znaczy mi konkretnie jakie musze miec tetno a jakiego nie powinienem,,podczas biegu)czekam wlasnie na swoj pierwszy pulsometr,i chcialbym zaczac biegac ,znalazlem program treningowy od ktorego chcialbym zaczac http://bieganie.pl/index.php?show=1&cat=13&id=256 ....mam 30 lat 170 cm wzrostu i waze 91,7kg,,,,,jesli chodzi o bieganie jestem calkowitym laikiem...za kazda pomoc bede niezmiernie wdzieczny.......ALE JESTEM PELEN WIARY ZE OSIAGNE CEL I W CIAGU ROKU poprawie wage,zaczne biegac polmaraton,,i kiedys ja bede mogl udzielac porad na forum...Pozdrawiam i z gory dziekuje
PKO
kawo
Stary Wyga
Stary Wyga

Nieprzeczytany post

lukasz1000 pisze:Witam mam do was wszystkich wielka prosbe, chodzi mi przedewszystkim o przeliczenie mojego MAX TETNA (Znaczy mi konkretnie jakie musze miec tetno a jakiego nie powinienem,,podczas biegu)czekam wlasnie na swoj pierwszy pulsometr,i chcialbym zaczac biegac ,znalazlem program treningowy od ktorego chcialbym zaczac http://bieganie.pl/index.php?show=1&cat=13&id=256 ....mam 30 lat 170 cm wzrostu i waze 91,7kg,,,,,jesli chodzi o bieganie jestem calkowitym laikiem...za kazda pomoc bede niezmiernie wdzieczny.......ALE JESTEM PELEN WIARY ZE OSIAGNE CEL I W CIAGU ROKU poprawie wage,zaczne biegac polmaraton,,i kiedys ja bede mogl udzielac porad na forum...Pozdrawiam i z gory dziekuje
najlepiej zrób po porstu test sprawnościowy z pulsometrem. jednak jak wcześniej nie miałeś żadnej aktywności fizycznej to przez tydzień dwa "rozchodź kości" i od razu się nie forsuj, bo jednak masz nadwagę i żeby ci się coś nie stało. organizm musi tochę się przyzwyczaić do zwiększonego wysiłku.
lukasz1000
Dyskutant
Dyskutant